واکنش مجمع دانشجویان عدالتخواه به مذاکرات در رفسنجان+ عکس

  • شناسه خبر: 6680
واکنش مجمع دانشجویان عدالتخواه به مذاکرات در رفسنجان+ عکس

 مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان با حضور در نماز جمعه(1393/8/30) نسبت به روند مذاکرات، واکنش نشان داده و با تبیین خطوط قرمز، بر حفظ عزت و کرامت ملی تاکید کرد. به گزارش روراستی: بیــــــــانیه وصیت نامه ی امام خمینی(ره): وصیت من به گروه های مسلمانِ متمایل به غرب و شرق: من امروز به شما برادرانِ مؤمن […]

 مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان با حضور در نماز جمعه(1393/8/30) نسبت به روند مذاکرات، واکنش نشان داده و با تبیین خطوط قرمز، بر حفظ عزت و کرامت ملی تاکید کرد.

دانشجو1

به گزارش روراستی: بیــــــــانیه

وصیت نامه ی امام خمینی(ره):

وصیت من به گروه های مسلمانِ متمایل به غرب و شرق: من امروز به شما برادرانِ مؤمن عرض میکنم اگر ما با دستِ جنایتکارِ آمریکا و شوروی از صفحه ی روزگار محو شویم و با خون سرخ، شرافتمندانه با خدای خویش ملاقات کنیم، بهتر از آن است که در زیرِ پرچمِ ارتشِ سرخِ شرق و سیاهِ غرب زندگی اشرافیِ مرفه داشته باشیم. و این سیره و طریقه ی انبیای عظام و ائمه ی مسلمین و بزرگانِ دین مبین بوده است و ما باید از آن تبعیت کنیم؛ و باید به خود بباورانیم که اگر یک ملت بخواهند بدون وابستگی ها زندگی کنند میتوانند؛و قدرتمندان جهان بر یک ملت نمی توانند خلاف ایده ی آنان را تحمیل کنند.(گزیده ای از وصیت نامه ی امام روح الله)

مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان مراتب اعتراض خود را نسبت به روند مذاکرات اعلام میدارد.

پر واضح است که مبنای سیاست خارجه انقلاب اسلامی ما بر استقلال کامل ، عزت و حفظ کرامت جمهوری اسلامی ایران است که این نشأت گرفته از نهضت حسینی است.

مگر غیر از این است که ما باید قیام امام حسین (ع) و فرهنگ حسینی را در کارهایمان اعمال کنیم؟
قیام حسین (ع) به ما فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری می آموزد.سوال اینجاست آیا ما در مذاکرات، این فرهنگ را لحاظ کرده ایم و اگر نکرده ایم چرا؟

چرا نباید از گذشته درس بگیریم؟!آیا تجربه ی مذاکره با شیطان بزرگ را در گذشته فراموش کرده ایم؟!
آیا دولتمردان ما به این نتیجه نرسیده اند که نمیشود به استکبار جهانی و شیطان بزرگ اعتماد کرد؟؟شیطانی که لحظه لحظه ی تاریخ بر جنایاتش گواهی می دهد.

چرا نظرات عالمان و دانشمندان دلسوز ایران اسلامی نادیده گرفته میشود و به صرف انتقاد بیسواد خوانده میشوند؟
همه شاهد بودیم که در این دوران نه تنها جبهه ی استکبار جهانی از مواضع خصمانه ی خود کوتاه نیامد، بلکه جسارات و توهین هایش به ملت ایران مضاعف گردید و با این شرایط ، ادامه ی این چنینی مذاکرات، چیزی جز اتلاف وقت دولت و مردم نیست و این خسران، زمانی مضاعف می گردد که مانعِ تمرکز دولت بر آزادسازی ظرفیت های داخلی شود.

همواره تنها راه حسینی زیستن , راه مقاومت است؛ و این مقاومت در برابر تمامی مظاهر ظلم و پذیرش ذلت ها و خفت هاست.ما باید شعار “هیهات من الذلة” را احیا کنیم و به تبعیت از سیدالشهدا(ع) در مقابل جبهه ی کفر تن به ذلت ندهیم.

شکی نیست که مذاکره کنندگان باید همواره در خط امام و شهدا گام بردارند و سیاست ها و خطوط قرمز نظام را سرلوحه ی مذاکرات با شیطان بزرگ قرار دهند و ما نیز در این مسیرِ پر خطر دعاگویشان خواهیم بود که انشاالله و در پناه عنایات حضرت ولی عصر(عج) مکر و حیله ی این شیطان در مذاکرات پیش رو خنثی گردد.

دانشجو2 دانشجو3 دانشجو

برچسب ها:
بیانیه رفسنجان روراستی مذاکرات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :