معرفی مشاوران فرماندار رفسنجان

  • شناسه خبر: 5942
معرفی مشاوران فرماندار رفسنجان

 فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری در جمع مدیران ادارات در محل فرمانداری رفسنجان گفت: برای بهره‌مندی در امور جوانان، ایثارگران و سازمان‌های مردم نهاد از افراد نخبه استفاده می‌شود. به گزارش روراستیحمید ملارنوی افزود: دکتر مجید فصیحی‌هرندی که در زمان فرمانداری مرحوم انصاری معاون سیاسی اجتماعی بود، به سمت مشاور در امور ایثارگران انتخاب و […]

 فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری در جمع مدیران ادارات در محل فرمانداری رفسنجان گفت: برای بهره‌مندی در امور جوانان، ایثارگران و سازمان‌های مردم نهاد از افراد نخبه استفاده می‌شود.

به گزارش روراستیحمید ملارنوی افزود: دکتر مجید فصیحی‌هرندی که در زمان فرمانداری مرحوم انصاری معاون سیاسی اجتماعی بود، به سمت مشاور در امور ایثارگران انتخاب و معرفی شد.

فرماندار رفسنجان  تصریح کرد: دکتر سید مصطفی مرتضوی مشاور در امور سازمان‌های مردم‌نهاد و علی غلامرضاپور مشاور فرماندار در امور جوانان انتخاب شدند.

مشاوران فرماندار رفسنجان در امور جوانان، ایثارگران و سازمان‌های مردم نهاد انتخاب و معرفی شدند.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان عصر دیروز در جلسه شورای اداری در جمع مدیران ادارات در محل فرمانداری رفسنجان اظهار داشت: برای بهره‌مندی در امور جوانان، ایثارگران و سازمان‌های مردم نهاد از افراد نخبه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: دکتر مجید فصیحی‌هرندی که در زمان فرمانداری مرحوم انصاری معاون سیاسی اجتماعی بود، به سمت مشاور در امور ایثارگران انتخاب و معرفی شد.

فرماندار رفسنجان افزود: دکتر سید مصطفی مرتضوی مشاور در امور سازمان‌های مردم‌نهاد و علی غلامرضاپور مشاور فرماندار در امور جوانان انتخاب شدند.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی فرمانداری، مشاور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :