افتتاح 100 طرح شهری و روستایی طی هفته دولت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 5917
افتتاح 100 طرح شهری و روستایی طی هفته دولت در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: طی هفته دولت 100 طرح در بخش‌های مختلف شهری و روستایی در شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید. به گزارش روراستی، حمید ملانوری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تبریک پیروزی مقاومت در غزه اظهار داشت: 70 سال از جنایات‌های صیهونیست‌ها می‌گذرد و مقاومت با الهام از انقلاب […]

فرماندار رفسنجان گفت: طی هفته دولت 100 طرح در بخش‌های مختلف شهری و روستایی در شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روراستی، حمید ملانوری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تبریک پیروزی مقاومت در غزه اظهار داشت: 70 سال از جنایات‌های صیهونیست‌ها می‌گذرد و مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در برابر جنایت‌های این رژیم جعلی ایستاده است.

وی تصریح کرد: همه آزادیخواهان جهان با فرهنگ بسیجی ‌و مقاومت بر سرنوشت خود حاکم می‌شوند تا زمینه‌ساز حکومت مهدی(عج) باشند.

فرماندار رفسنجان افزود: کشور ما با مردمی ولایتمدار و معتقد به اسلام و آرمان‌های امام راحل در سایه رهبر فرزانه انقلاب محکم ایستاده و در برابر دشمنی‌های شرق‌ و غرب بیش از پیش بر افتخارات خود افزوده و سایر کشورهای جهان نیز ما را الگوی خود قرار داده‌اند.

ملانوری با اشاره به برنامه‌های دولت در یک سال گذشته گفت: دولت همراهی، همفکری و به کارگیری از تمام ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده و برای توسعه و آبادانی از احزاب، گروه‌های سیاسی، فعالان اقتصادی‌، فرهنگی ‌و اجتماعی استفاده می‌کند.

وی گفت: کنترل تورم و اصلاح امور معیشتی مردم از برنامه‌های دیگر دولت است و کاهش نرخ تورم به 25 درصد گواه این مهم است که براساس وعده دولت تا پایان سال به کمتر از این رقم می‌رسد.

ملانوری بیان داشت: حمایت از تولید به ویژه صنعتگران، کمک به بهبود وضع بازار‌، امنیت سرمایه‌گذاران، کمک به تسهیل امور سرمایه‌گذاری و… از دیگر برنامه‌های دولت برای تغییر و تحول در کشور است.

فرماندار رفسنجان افزود: در بخش بهداشت و درمان‌، دولت برنامه ویژه‌ای پیاده کرده و طرح بیمه همگانی کمک زیادی به مردم کرد که در رفسنجان بیش از 20 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی اذعان داشت: طرح تحول نظام سلامت از بزرگترین طرح‌هایی بود که در شش مرحله اجرایی قرار دارد و تقریبا مراحل اجرای آن رو به نهایی شدن هستند.

ملانوری ادامه داد: کاهش میزان پرداختی بیماران، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها، ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها، حفاظت مالی از بیماران صعب‌العلاج و ترویج زایمان طبیعی از مراحل این طرح عظیم است.

وی بازسازی نظام اداری با تشکیل کمیته تحول اداری را از دیگر برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: از هفته آینده کمیته تحول اداری رفسنجان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

ملانوری بیان داشت: طی هفته دولت 100 طرح عمرانی‌، کشاورزی و … در شهر ‌و روستاهای شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد که 34 میلیارد تومان اعتبارات آنها بود.

وی اذعان کرد: در حال حاضر بهترین دوره کاری در شهرستان داریم، زیرا تعامل خوبی میان مدیران و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی به وجود آمده است.

ملانوری اظهار داشت: طرح‌های سرمایه‌گذاری خوبی در شهرستان مطرح است و از مردم درخواست داریم با هر سرمایه ریز و درشت وارد میدان شوند و به کمک تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان بشتابند.‌

فرماندار رفسنجان گفت: با همکاری نماینده مردم در مجلس و امام جمعه و مسئولان به طور جدی پیگیر ارتقای کمیت و کیفیت آب هستیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی ‌و امنیتی خوبی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی و شورای تامین شهرستان است و احداث سه پاسگاه و پلیس‌راه از دیگر اقدامات در ارتقای امنیت شهرستان به شمار می‌رود.

ملانوری با تاکید بر به کارگیری افراد بومی در فصل برداشت پسته خاطر‌نشان کرد: از دادن پسته به متکدیان خودداری و در حمل و نقل پسته نکات امنیتی را رعایت کنید.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی هفته دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :