بیانیه سازمان بسیج اصناف کشور در راستای مبارزه با مفسدین اقتصادی

  • شناسه خبر: 41990
بیانیه سازمان بسیج اصناف کشور در راستای مبارزه با مفسدین اقتصادی

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جهت اقدامات اخیر برخی مفسدان اقتصادی در میان بازاریان و اصناف کشور بیانیه صادر کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جهت اقدامات اخیر برخی مفسدان اقتصادی در میان بازاریان و اصناف کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش “روراستی” متن بیانیه بدین شرح است.
بسمه تعالی
بسیجیان محترم اصناف وبازارسراسرکشور
سلام علیکم
در شرایط فعلی که کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکا و ایادی آن است، بایددولت و مردم باحفظ هوشیاری خود با همدلی و مجاهدت ازاین مرحله عبور نمایند و در این میان نقش بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور برای شناسایی معدود مفسدان اقتصادی در بازار و ارتباط آنها با برخی از کانونهای قدرت و ثروت بسیار راهگشاست.
بسیجیانی که در کنار سایر کسبه محترم در بازارهای سراسر کشور به فعالیت و کسب روزی حلال مشغولند و از اتفاقات ریز و درشت بازار کاملا آگاه هستند میتوانند خلأشناسایی مفسدین و اخلال گران اقتصادی را پرکنند لذابه کلیه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور موارد زیر را بلاغ مینمایم:
۱-نسبت به شناسایی افراد معدودی که در بازارهای کشور به صورت شبکه ای به قاچاق، احتکار، اجحاف، گرانفروشی، کم فروشی، خروج طلا و ارز از کشور، عدم عرضه کالا، دلالی های کاذب و… اقدام نموده به بسیج اصناف شهرستان و استان گزارش نمایید.
۲-ارتباطات مفسدین اقتصادی با برخی ازکانون های قدرت و ثروت را سریعا گزارش نمایید.
۳-شرکت ها و عمده فروشانی که اقدامات آنها کمبود کالا در بازار را به همراه خواهد داشت معرفی نمایید.
۴_راهکارهای پیشنهادی را برای عبور از این وضعیت پیشنهاد دهید و تمام قوای خود را برای کمک به دولت، مجلس و قوه قضاییه به کارگیرید.

غلامرضا حسن پور اشکذری

مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و عضو هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی

برچسب ها:
اصناف کشور بسیج بیانیه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کرامت سلیمی

    مدیر محترم سایت اگر امکان دارد نوشتار زیر را به عنوان یک یادداشت در صفحه اصلی قرار دهید. چرا هرکس رییس جمهور می شود در توجیه ناتوانیش مدام می گوید " عده ای هستند که نمی گذارند " عده ای هستند که نمی گذارند. این جمله از زمان اقای خاتمی مطرح شد و مکررا" توسط ایشان و دکتر احمدی نژاد عنوان می شد و بهانه اقای روحانی نیز همین است. سؤال اساسی از این اقایان این است که اگر عده ای هستند که نمی گذارند پس چرا در مقام تشریفاتی ریاست جمهوری باقی ماندید و استعفای خود را تقدیم ملت ایران نکردید. ایا وقتی عده ای هستند که نمی گذارند باقی ماندن در مقامی که ظاهریست و در عمل هیچ اختیاراتی ندارد نوعی ذلت و خواری برای رییس جمهور نیست. و ایا باقی ماندن در پست ریاست جمهوری با این شرایط خیانت به رای مردم و همسویی با همان عده ای نیست که نمی گذارند. وقتی می گویید عده ای هستند که نمی گذارند معنی ان این است که دولت پنهان ضد مردمی وجود دارد و قوای سه گانه قدرت ظاهری دارند و در پشت پرده افراد قدرتمندی تصمیمات را می گیرند که تفکرات ضد بشری و غیر انسانی دارند. وقتی می گویید عده ای هستند که نمی گذارند یعنی انتظار مردم برای مبارزه با فساد و بهبود اوضاع اقتصادی بیهوده است. وقتی می گویید عده ای هستند که نمی گذارند وشما هم بدون کوچکترین احساسی نسبت به سرنوشت ملت در پست بدون قدرت ریاست جمهوری باقی مانده اید و کنار نمی روید یعنی اینکه شما مانع از رونمایی و شناسایی این دولت پنهان توسط مردم می شوید و نقش سپر بلا را برای انها ایفا می کنید. وقتی می گویید عده ای هستند که نمی گذارند یعنی ................. پس یا بدون هیچ واهمه و ترسی انها را معرفی کنید و یا استعفا دهید تا دولت پنهان رخ بگشاید و مستقیما" برای حل مشکلات وارد عمل شود و دیگر بهانه ای نداشته باشند که بگویند عده ای هستند که نمی گذارند.