مطالبات فرهنگیان رفسنجان از نماینده مردم در مجلس

  • شناسه خبر: 41987
مطالبات فرهنگیان رفسنجان از نماینده مردم در مجلس

جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان طی نامه ای مطالبات خود از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان طی نامه ای مطالبات خود را از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

به گزارش “روراستی”  جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان طی نامه ای مطالبات خود از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل مطرح کردند.

برادر بزرگوار جناب آقای محمدی انارکی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، سلام علیکم.

احتراما به نمایندگی از طرف خیل کثیری از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان به اختصار مطالبی خدمتتان عرض می کنیم.

فرهنگ و آموزش و پرورش اساس و زیر ساخت جامعه است و معلم عنصر محوری نظام تعلیم و ترییت است که در همه کشورهای پیشرفته بالاترین رتبه و ارزش اجتماعی را دارد و محور برنامه ریزی هاست، با این مقدمه بفرمایید:

آیا وضعیت حاکم بر نظام تعلیم و تربیت و اوضاع نابسامان، رها شده و آشفته حاکم بر آموزش و پرورش را در راستای تحقق اهداف متعالی نطام و ملت بزرگ آن میدانید؟ اگر پاسخ شما منفی است تا کنون چه قدمی در را اصلاح آن بر داشته اید؟

همگان می دانیم که  سالهاست ظلم بزرگی به فرهنگیان و معلمان در پرداخت حقوق، اضافه کار، ساعت کار و بیمه نامناسب و عدم توجه به مسکن و امکانات رفاهی. …روا داشته شده است به عنوان نماینده مردم چقدر به تعهد خود برای رفع مشکلات این قشر شریف پایبند بوده اید؟

دریافتی نمایندگان مجلس، ،وزرا  و معاونین و استانداران و…ماهیانه بیش از ۳۰ میلیون تومن است به اضافه چند صد میلیون حق عضویت در هیأت مدیره شرکت ها، ضمن اینکه حقوق اعضا هیأت علمی وزارت علوم، وزارت بهداشت، نهاد ریاست جمهوری ، سازمان برنامه بودجه و  بانکها و بخش صنایع و معادن و…ظرف چندسال اخیر در برخی موارد افزایش تا چند صد درصد را تجربه کرده است در حالیکه کمترین توجه به معیشت فرهنگیان با سابقه و مدرک مشابه نشده است. آیا این وضعیت را عادلانه میدانید؟ چگونه یک فرهنگی با ۲ میلیون تومان حقوق باید زندگی کند؟

صندوق ذخیره فرهنگیان که حاصل پس انداز ۲۰ ساله میلیون ها معلم بود که توسط رئیس ستاد انتخابات م خ آقای غ و خانواده آن به تاراج و غارت رفت و ۱۵ هزار میلیارد اختلاس شده است، شما بعنوان نماینده ما معلمان در مجلس برای احقاق حق ما چه کرده اید؟

پاداش پایان کار و بازنشستگی معلم فوق لیسانس با ۳۵ سال سابقه کار ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان است که به صورت قطره چکانی ظرف چند سال به او پرداخت می شود در حالیکه پاداش اعضای هیأت علمی دانشگاهها و صنعت مس و مدیران و کارمندان بانک ها و …چند صد میلیون و در مواردی ملیاردی است که نقدی پرداخت می شود لطفا بفرمایید تا کی این ظلم بایستی ادامه داشته باشد؟

۳۰ سال است که از فرهنگیان رفسنجان مبالغی جهت واگذاری زمین مسکونی در جاده کرمان اخذ شده است  تعدادی از فرهنگیان  باز نشسته و تعدادی به دیار باقی شتافته اند و هنوز از زمین خبری نیست. قرار بود شما این قضیه را تعیین تکلیف کنید پیگیری هایتان به کجا رسیده؟

در مقابل اجرای غیر قانونی و غیر شرعی سند ۲۰۳۰ که هدفش نابودی عفت، حیا ،غیرت و بنیان خانواده و دیک کلام دین زدایی است، چه کرده اید؟

در حالیکه کشور در جنگ اقتصادی همه جانبه است اقدام جمعی از نمایندگان مجلس برای  گرفتن عکس سلفی با نماینده اروپا پیگیری حضور زنان در ورزشگاه و برگذاری کنسرت و اعزام به همراه تیم ملی و ….را چگونه ارزیابی می کنید؟

چند ده هزار خودروی خارجی لوکس  توسط افراد معدود و خاص و با ارز دولتی به صورت غیر قانونی وارد کشور شده که چند ده هزار میلیارد تومان سود نامشروع و حرام وارد جیب حضرات شده است  و همچنین میلیاردها دلار و میلون ها سکه که با سو ءمدیریت به جیب متخلفان سرا زیر شده و حتما شما به واسطه جایگاه خود متخلفان را می شناسید.

لطفا بفرمایید در  مقابل این خیانت بزرگ چه عکس العمل نشان داده اید؟

مدیران ضعیف دولت و وزیران اقتصادی (وزیر مسکن و شهر سازی. وزیر صنعت. وزیر اقتصاد .وزیر رفاه و تامین اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی)و تصمیمات غلط و رانت خواری مسبب وضع فعلی اقتصادی است.  برای اصلاح وضع مدیران مذکور چه کرده اید؟

جناب آقای انارکی ما شما را نماینده ای دلسوز و پیگیر می دانیم و امید داریم در مدت باقی مانده نمایندگی جبران مافات نمایید.

بین خود و خدا خلوت کنید و اگر در انجام وظایف خطیر نمایندگی مردم به وظیفه انقلابی عمل کرده اید و رضایت خدا را کسب نموده اید مبارک تان باد اما اگر  غیر این بوده پس تا دیر نشده جهت جبران مافات اقدام عاجل بفرمایید که خیلی زود دیر می شود و زمان از کف می رود.

همگان باید به فکر یوم الحساب باشیم.

“یوم لا بنفع مال ولا بنون الا من آتی الله بقلب سلیم”

در پناه حق باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله

برچسب ها:
اولیا دانش آموز رفسنجان فرهنگیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :