وجود فساد اقتصادی در دستگاه های دولتی و غیر دولتی

  • شناسه خبر: 41945
وجود فساد اقتصادی در دستگاه های دولتی و غیر دولتی

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: فساد اقتصادی بعضی از پول‌پرستان در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی وجود دارد و با کمال تأسف رشوه و پارتی‌بازی هم در برخی مراکز وجود دارد.

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: فساد اقتصادی بعضی از پول‌پرستان در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی وجود دارد و با کمال تأسف رشوه و پارتی‌بازی هم در برخی مراکز وجود دارد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام مجید انصاری پنجشنبه شب در دوازدهمین یادواره سرداران و ۱۱۷ شهید بخش نوق در مسجد جامع بهرمان اظهار داشت: مردم در زمان فرعون در نهایت فقر و خفت زندگی می‌کردند و تصمیم گرفتند سرنوشت خود را تغییر دهند که خداوند حضرت موسی (ع) را برای آن‌ها فرستاد و دشمن بنی‌اسرائیل را در دریا غرق کرد.

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور بیان داشت: اما قوم بنی‌اسرائیل دوباره به دوران قبل برگشتند و بهانه‌جویی‌هایشان آغاز شد، رباخواری در جامعه ترویج پیدا کرد علمای آن‌ها به جای دعوت مردم به توحید، انصاف، عدالت و معنویت به تحریف آیات خداوند پرداختند و مطابق میل خود آموزه‌های موسی(ع) را دگرگون کردند.

وی در ادامه با اشاره به دوران پس از رحلت پیامبر(ص) تصریح کرد: کسانی که عدالت علی(ع) را برنتابیدند حجاج‌بن یوسف بر آن‌ها تحمیل شد و کسانی که سیدالشهدا(ع) را تنها گذاشتند این ملت گرفتار ذلت شدند.

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور با توضیحات زندگینامه پیامبران و پیروانشان افزود: با نگاهی به انقلاب اسلامی به خانواده شهدا می‌گویم، جایگاه شما در پیشگاه خدا والاست و کار ستاد یادواره شهدا خیلی بزرگ است.

انصاری بیان داشت: در دوران شاه ایران یک کشور دست‌نشانده آمریکا و انگلیس بود و حکومت وابسته پهلوی حکومت می‌کرد دین و قرآن در حاشیه بود که مردم ایران تصمیم گرفتند سرنوشت خودشان را تغییر دهند ندای امام (ره) را پاسخ دادند و سال ۴۲ زمانی که امام خمینی(ره) قیام کرد استان کرمان اولین مرد میدان را به میدان فرستاد و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سن جوانی در کنار امام(ره) قرار گرفت و بزرگان دیگری هم همراه امام شدند.

انصاری خاطرنشان کرد: حکومت شاه مانند برف در برابر تابش آفتاب ذوب شد و انقلاب پیروز شد اما جهان با ما وارد جنگ شد، مردم هم در دوران جنگ سنگ تمام گذاشتند و در تاریخ منظره‌ای شکوهمندتر از صف اعزام به جبهه‌ها نمی‌بینیم، جوانان و نوجوانان با یک دنیا ایمان و شجاعت روانه جبهه‌ها شدند مادر و خواهر و همسرشان آن‌ها را از زیر قرآن عبور دادند.

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه امسال در قم حدود ۱۵۰ نفر از خانم‌های میانسال از استان کرمان بودند که در میان آن‌ها مادر چند شهید و همسر و خواهر شهید آمده بودند در نیمه شعبان نان صلواتی پخت می‌کردند، اضافه کرد: همین خانم‌ها در دوران جنگ کارشان نان پختن و ارسال به جبهه بود و این کار را همچنان در مناسبت‌های مختلف ادامه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انسان‌های بی‌انصاف در این شرایط اقتصادی کشور سایت وزارت صنعت را هک می‌کنند و دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌گیرند و خودرو را چند برابر می‌فروشند، فاصله بهشت تا جهنم را در همین دنیا می‌بینیم.

بزرگترین مشکل امروز ما اشتغال جوانان است

انصاری با بیان اینکه ۴۰ سال تمام دنیا می‌خواهد ملت ایران و نظام نباشد، ابراز داشت: این منطقه ۱۱۷ شهید تقدیم انقلاب کرده که این سرمایه‌گذاری است و این یادواره حفاظت از سرمایه‌گذاری خانواده شهداست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای انقلاب ما سرمایه‌گذاری زیادی از جمله تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده شده است، تصریح کرد: مردم مستضعف و متوسط به پایین جامعه خون دل می‌خورند اما بسیاری از ثروتمندان کشور شرافتمندانه در خدمت مردم هستند عده اندک را نباید به پای عامه مردم گذاشت، امروز کشور و انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و ما مشکلاتی داریم اقتصادی و معیشتی بزرگترین مشکل امروز ایران مشکل اشتغال جوانان است در هر منزلی یک نفر یا بیشتر از جوانان رشید تحصیلکرده آماده خدمت به کشور هستند که زمینه اشتغال آن‌ها فراهم نیست.

وی ادامه داد: در این میان شرایط ویژه‌ای در جهان و در منطقه ما شکل گرفته دشمنان ما که داعش را به وجود آوردند تا منطقه را به آتش و آشوب بکشند و ایران را ویران کنند با قدرت ملت ایران و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و فداکاری مردان بزرگ کشورمان سیلی خوردند.

انصاری عنوان کرد: امروز یک مثلث بلکه یک مربع شیطانی شوم علیه ما دست به کار شده در رأس این مربع شیطانی آمریکا دشمن قسم‌خورده دیرینه ماست و همراه او رژیم صهیونیستی و در کنار آن‌ها آل ‌سعود خائن و جوان خام به قدرت رسیده در عربستان با ۱۰ میلیون بشکه نفت در روز و در کنارشان منافقان روسیاه و تروریست‌هایی که دست‌شان به خون ۱۷ هزار نفر از ملت ایران آغشته است.

وی ادامه داد: در جبهه‌ها فرزندان ما را منافقان شهید کردند و فروغ جاویدان را برای نجات صدام از منجلاب وارد کردند امروز پول را از عربستان و سرویس جاسوسی را از اسرائیل می‌گیرند و برای نابودی ایران و انقلاب اسلامی و مردم نقشه می‌کشند.

معاون سابق پارلمانی رئیس‌جمهور ابراز کرد: دشمنان ما ستاد جنگ‌شان را از نوع اقتصادی انتخاب کردند و جنگ روانی تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند، ده‌ها کانال تلویزیونی و رسانه‌ای برای خالی‌کردن دل مردم و شایعه‌سازی و تحریک قدرت‌ها و ایجاد اختلاف میان مردم و پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در قلب جوانان و خدمت کردن به اربابان‌شان وارد شدند.

وجود فساد اقتصادی در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی

وی با طرح این موضوع که تکلیف ما چیست، اظهار داشت: فساد اقتصادی بعضی از پول‌پرستان در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی وجود دارد و با کمال تأسف رشوه و پارتی‌بازی هم در برخی مراکز وجود دارد درست است، در مجموع فعالان اقتصادی ۱۰، ۲۰ و یا ۵۰ نفر باشند که مال مردم را به یغما بردند چرا بدهی خود را به بانک نمی‌پردازند و نظام بانکی را زمین‌گیر کردند بی‌شرمی و فرصت‌طلبی در شرایطی که ملت زیر فشار و منگنه گرانی هستند، ارز دولتی بگیرند کالا وارد کنند و در انبار احتکار کنند تا گران‌تر بفروشند و مردم را بیشتر در گرفتاری قرار دهند این‌ها نمی‌توانند شیعه امام صادق(ع) باشند.

انصاری تأکید: همه مردم باید امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک وظیفه اسلامی داشته باشند کارکنان دولت باید در این شرایط کارشان را دو برابر کنند، سفرهای خارجی هیچ لزومی ندارد در این شرایط لزومی ندارد ساختمان اداری ساخته شود و مبلمان اداری ایجاد شود در شرایطی که پیمانکاران نمی‌توانند پول‌شان را بگیرند نمی‌توان اسراف کرد.

وی اذعان کرد: وضع کشاورزی این منطقه بسیار اسف‌بار است حتما باید هم دولت کمک کند هم بانک‌ها به میدان بیایند باید زیر بازوی زمین‌افتادگان را بگیریم تا لطف خدا شامل حال ما شود.

این مسؤول تصریح کرد: دیوانگی، غرور و قلدری ترامپ دشمنان زیادی برای آمریکا ایجا کرده امروز حقانیت ایران در دنیا مطرح است و می‌توان از این فرصت‌ها استفاده کرد عقل، خرد و تلاش و کوشش و اتحاد شرط پیروزی ماست وامیدواریم همه عواملی که موجب کدورت در سطح ملی شده هر چه زودتر برطرف شود و یک بار دیگر همه زیر خیمه امام(ره)، انقلاب و رهبری حرکتی واحد به نمایش بگذارند تا مانند ۴۰ سال گذشته خدا ما را کمک خواهد کرد.

برچسب ها:
اقتصاد دستگاه دولتی رفسنجان فساد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    عجبا ایشون دوباره برگشتند به حرفهای انقلابی و استکبارستیزانه....!!!!!!