گرفتاری های مملکت حاصل سوء مدیریت است

  • شناسه خبر: 41854
گرفتاری های مملکت حاصل سوء مدیریت است

امام جمعه رفسنجان گفت: گرفتاری‌هایی که برای مملکت به ویژه فشارهای سخت به وجود آمده بر اساس سوء مدیریتی که در این چند ساله در کشور حاکم شده مدیران و مسؤولان هم سردگم هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: گرفتاری‌هایی که برای مملکت به ویژه فشارهای سخت به وجود آمده بر اساس سوء مدیریتی که در این چند ساله در کشور حاکم شده مدیران و مسؤولان هم سردگم هستند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ هجری قمری در مدینه منوره جهان را به نور خود منور کردند و ۵۵ سال عمر گرانمایه آن حضرت بود و در سن ۳۵ سالگی به امامت رسیدند.

وی بیان داشت: دوران امامت امام رضا(ع) ۲۰ سال بود که ۱۰ سال در دوران هارون  و ۱۰ سال در دوران مأمون بود و مأمون نگذاشت آرامش برای امام رضا(ع) باشد اما آن حضرت مدیریت کردند اگرچه برای ایشان دور از اهل‌بیت(ع) سخت بود اما آن حضرت برای ما ایرانی‌ها مایه خیر، عظمت، برکت و نجات کشور  هستند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حضور امام رضا(ع) در دوران‌های مختلف ۴۰ ساله انقلاب عنایات و توجهات زیادی به کشورمان داشتند، افزود: سالانه ده‌ها میلیون نفر زائر به کوی مظلوم و غریب آن حضرت تشرف پیدا می‌کنند و نکته حائز اهمیت این است که امام رضا زائر با معرفت می‌خواهد.

وی در بخش دیگری از از خطبه‌ها تصریح کرد: امروز برخی از مشکلات و گرفتای‌های کشور ما ناشی از این است که معرفت به ولایت کم است کسی که گوش به حرف ولایت و امامت نمی‌دهد معتقد نیست شاید امضا هم کرده و گفته ولایت‌فقیه را قبول دارم اما در باطن ولایت را قبول ندارد.

خطیب جمعه رفسنجان ادامه داد:  گرفتاری‌هایی که برای مملکت به ویژه فشارهای سخت به وجود آمده بر اساس سوء مدیریتی که در این چند ساله در کشور حاکم شده مدیران و مسؤولان هم سردگم هستند بیش از ۷ میلیون سکه طلا به حلقوم حرام‌خواران و ویژه‌خواران ریختند بالای ۵۰ میلیارد دلار ارز را به کسانی که متقلب و متخلف بودند دادند این ۵۰ میلیارد دلار باید خرج زیرساخت‌های کشورمان می‌شد.

رمضانی‌پور ابراز داشت: با سکه‌هایی که یک میلیون می‌خریدند و حدود ۳ میلیون تومان می‌فروشند سلطان سکه می‌شوند و رهبر انقلاب خواستند که رئیس‌جمور در این رابطه گزارش دهد معلوم نیست تا کی گزارش داده شود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: نباید بگویند رهبری در مسائل دخالت ندارند  یکشنبه هفته گذشته رهبری شدیدترین الفاظ را به دولت و رئیس‌جمهور بیان کردند و حتی بیان شده وزرا هرکدام نمی‌توانند کنار بکشند مشکلات را به برجام گره ندهند.

وی بیان کرد: وقتی غرب جنایت می‌کند و خیانت می‌کند نباید معطل بمانیم  بیشترین دلسوزی و دغدغه را نسبت به اشتغال و معیشت مردم را رهبر انقلاب دارند دولت با تغییراتی که در صدد است ایجاد کند مجلس هم در جایگزینی وزرای کارآمد کمک کند تیم اقتصادی کارآمدی انتخاب شود تیم فعلی مردم را به فقر و فلاکت و گرفتاری رساندند.

رمضانی‌پور گفت: امروز حمایت از دولت یک امر ضروری است تا دولت بتواند توفیق خدمت به مردم به صورت شبانه‌روزی داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی عنوان کرد: حدود ۳ هزار نفر زائر از استان کرمان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

برچسب ها:
رفسنجان گرفتاری مدیریت مملکت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :