درآمد ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان در کمتر از ۴ ماه

  • شناسه خبر: 41817
درآمد ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان در کمتر از ۴ ماه

شهردار رفسنجان گفت: در کمتر از ۴ ماه ابتدایی سال جاری ۴۰ میلیارد تومان شهرداری درآمد کسب کرده است.

شهردار رفسنجان گفت: در کمتر از ۴ ماه ابتدایی سال جاری ۴۰ میلیارد تومان شهرداری درآمد کسب کرده است.
به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده عصر چهارشنبه در نشستی با نماینده خبرگزاری‌ها و مدیران مسؤول هفته‌نامه‌ها و پایگاه‌های خبری شهرستان به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: در شهرداری گرایش سیاسی را در خدمت به مردم دخیل نکردیم و با کسی که در شهرداری سیاسی‌کاری کند برخورد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی تا هفت، هشت ماه آینده در عملکرد شهرداری تأثیر ندارد، ادامه داد: علت اینکه رفسنجان رشد نکرده اتکا به پول پسته بوده است.
شهردار رفسنجان با بیان اینکه مهاجرت از شهرستان تبعاتی دارد و بافت اجتماعی شهر از بین می‌رود، افزود: نوع حرکت ما می‌تواند مردم را به آینده امیدوار کند و جلوی مهاجرت‌شان را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: بحث آب از مباحث جدی است و اولویت ما جداسازی آب شرب از آب فضای سبز است که در این راستا ساخت مخازن آغاز و لوله‌گذاری انجام می‌شود که مشمول زمان و هزینه است.
**۱۸۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال ۹۷
عظیمی‌زاده در زمینه بافت فرسوده شهر به بازار بزرگ رفسنجان اشاره و ابراز داشت: اگر بازار بزرگ رفسنجان حفظ شده بود شاید امروز طولانی‌ترین بازار سرپوشیده در دنیا بود در حالی که اولین موضوعی که منجر به شکاف در این بازار شد ایجاد خیابان بود.
وی در ادامه بودجه ۱۸۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری را ذکر کرد و گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان از این بودجه برای پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است همچنین ۲۳ پارک و بوستان در محله‌های شهر پیش‌بینی کردیم که طی امسال انجام می‌شود.
شهردار رفسنجان بیان کرد: آن چه نیاز شهر است را باید دید به زودی فرهنگسرای کودک و آینده در محل پارک جوان بهره‌برداری می‌شود و یک فرهنگسرا ویژه خانواده برای مسائل مشاوره‌ای، آموزشی و پرورشی در نظر گرفته شده است.
وی توضیح داد: اصلاح ورودی‌های شهر در دستور کار است که می‌توان به ایجاد زیرگذر تقاطع میدان خاتم و کمربندی اشاره کرد.

برچسب ها:
اول سال درآمد رفسنجان شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :