افتتاح بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41797
افتتاح بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در رفسنجان

بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در رفسنجان بهره‌برداری شد.

بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در رفسنجان بهره‌برداری شد.
به گزارش “روراستی” شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مسؤولان بزرگترین آب‌نمای هارمونیک کف‌خشک کشور در بوستان معلم رفسنجان به بهره‌برداری رسید.
محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به اینکه در آستانه دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آب‌نمای کف‌خشک کشور را افتتاح می‌کنیم، اظهار داشت: این پروژه حاصل تفکر و هدایت‌های شورای اسلامی شهر است.
وی بیان داشت: بودجه بسیار خوبی برای سال ۹۷ شهرداری پیش‌بینی شده رویکردهای مناسبی که در شورای شهر برای بهبود شهر رفسنجان در همه زمینه‌ها پیش‌بینی شده کم کم به سمت این می‌رود که بخشی از دستاوردهای آن را شاهد باشیم.
شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت‌هایی که بر این بودجه سنجش و برنامه‌ریزی شده بحث بهسازی و مناسب‌سازی فضای شهری شامل آسفالت، پیاده‌رو سازی، اصلاح روشنایی پارک‌ها و ایجاد فضاهای فرهنگی و رفاهی برای مردم است ، افزود: در این راستا از بخش‌هایی که دست‌یافتنی‌تر بود کار را شروع کریم.
شهردار رفسنجان تصریح کرد: شهر رفسنجان کرامت و ارزشی که باید داشته باشد امروز بیش از پیش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه رسیدگی به عمق محلات یکی از تکالیفی است که در بودجه شهرداری تعیین شده توضیح داد: با برنامه‌ریزی مناسب در تمام محلات فضاهای مناسب ایجاد می‌شود که در این راستا حدود ۲۳ پارک درون‌محله‌ای داریم که طراحی و برنامه‌ریزی برای شروع پروژه‌ها شروع دو پارک هم کار آغاز شده است و بهره‌برداری آن را به زودی جشن می‌گیریم.
عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: رویکرد اساسی بودجه شهرداری توزیع عادلانه بودجه در شهر است، دیدگاه اعضای شورا و عزم و اراده شهرداری بر این است که در تمام نقاط شهر امکان فعالیت وجود داشته باشد و شهرداری در همه نقاط شهر فعالیت عمرانی و بهسازی را دیده است علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بودجه شهرداری دیده شده است.
وی اضافه کرد: احداث فرهنگسرا دیگر برنامه‌های شهرداری بوده ضمن اینکه بهره‌برداری از فرهنگسرای کودک و آینده در پارک جوان به زودی انجام می‌شود، جشن‌های دوره‌ای با همت شورا و شهرداری هم دیگر رویکرد ماست و آنچه برای ما مهم است این است که همه ظرفیت‌های شهر فعال شود و مردم از شهرداری حمایت کنند تا ظرفیت‌های شهر رفسنجان فعال شود.
مجموعه ورزشی بهشت سلامت ویژه بانوان کلنگ‌زنی شد
محمدرضا عظیمی‌زاده در حاشیه کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی بهشت سلامت ویژه بانوان اظهار داشت: در شهر رفسنجان هر کار سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای که می‌شود عامل توسعه و پیشرفت شهر است.
وی ابراز داشت: سرمایه‌گذاری هم موجب بهبود وضعت شهر می‌شود هم ظاهر شهر تغییر می‌کند و هم مطلوبیت خدمات و ماندگاری بیشتر مردم در شهررا موجب می‌شود و و مهاجرت‌های کوچک و مهاجرت‌هایی که برای خرید و درمان است کم می‌شودبنابراین باید تنوع زندگی برای مردم فراهم شود.
وی گفت: این پروژه یک گام به سمت جلو برای مردم است و از این دست کارها بیشتر خواهیم داشت.
حسن حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان هم تصریح کرد: اولین مجموعه گردشگری ویژه بانوان در شهرستان طراحی شده که امکانات و فضاهای بازی و تفریحی در آن دیده شده است.
نجمه خباززاده سرمایه‌گذار این طرح هم عنوان کرد: حدود هشت ماه پیش بود به فکر این طرح افتادیم برای بانوان ایجاد شود و در این زمینه رئیس میراث و شهردار و شورای شهر کمک کردند.
وی با بیان اینکه برآورد ۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و با احتساب زمین ۶ میلیارد تومان هزینه این طرح است، ابراز داشت: سال آینده در همین تاریخ شاهد بهره ‌برداری از این مجموعه خواهیم بود.
خباززاده عنوان کرد: این پروژه ۴۰ نفر اشتغالزایی دارد و در بخش سلامت بانوان شامل نمک‌درمانی، آب‌درمانی، شن‌درمانی و…فعالیت دارد.

عکس : مجتبی نقی زاده

 

 

برچسب ها:
آبنما بزرگترین رفسنجان کف خشک هارمونی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :