مس به نام رفسنجان و به کام دیگران است

  • شناسه خبر: 41788
مس به نام رفسنجان و به کام دیگران است

بخشدار مرکزی فسنجان با اشاره به اینکه سهم اشتغال جوانان رفسنجانی از مس سرچشمه پایین است، گفت: مس به نام رفسنجان و به کام دیگران است.

بخشدار مرکزی فسنجان با اشاره به اینکه سهم اشتغال جوانان رفسنجانی از مس سرچشمه پایین است، گفت: مس به نام رفسنجان و به کام دیگران است.

به گزارش “روراستی” مصطفی بخشی بخشدار مرکزی رفسنجان در جلسه شورای اداری رفسنجان به موضوع قیمت اراضی ملی که به بنیاد مسکن واگذار شده و سند دار شده است پرداخت و گفت: قیمت غیرمتعارف بوده و روستاییان دچار مشکل شدند.

وی با قدردانی از مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ادامه داد: آبفار در این بحران کم‌آبی خوب مدیریت می‌کند اما روستاهای درّه‌در و خنامان هنوز بحث انتقال آب آشامیدنی‌شان مشکل پیمانکار دارد وارد سال ۹۷ شدیم اما هنوز پیمانکار مشخص نشده است.

بخشدار مرکزی رفسنجان ابراز داشت: همه روستاهای بخش مرکزی مشکل روشنایی معابر دارند هر کس به اداره برق مراجعه می‌کند به دهیاری روانه‌اش می‌کنند.

بخشی خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی مرکز خدمات کشاورزی حومه شرقی و غربی نداریم و کشاورزان برای استفاده از خدمات باید فاصله زیادی طی کنند.

وی با اشاره به بخش شانه‌سازی در مسیر جاده رفسنجان به داوران یادآور شد: متأسفانه بخشی از راه‌های ورودی روستاها جزء طرح هادی روستایی نیست و دهیاری‌ها نمی‌توانند در این بخش‌ها هزینه کنند اداره راهداری و حمل و نقل هم بودجه ندارد ۵۰ درصد راه‌ها تخریب شدند که باید حمایت شود تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: در مورد مشکلات روستاهای اطراف مس سرچشمه طی بازدیدی که انجام شد خشکسالی قنوات روستاها را خشک کرده است و باید کمک شوند.

وی اضافه کرد:علاوه بر خشکسالی آلایندگی مس هم امرار معاش مردم که از باغات کشاورزی است را دچار آسیب کرده به طوری که پیرمرد ۶۰ ساله از این آسیب اشک می‌ریزد.

بخشی یادآور شد: درخواست دیگر اهالی روستا عدم به‌کارگیری جوانان در مجتمع مس رفسنجان است مس به نام رفسنجان و به کام دیگران است که نباید اینگونه باشد، آلایندگی مس برای رفسنجان است اما اشتغال مس برای شهرستان‌های دیگر است.

برچسب ها:
به کام دیگران رفسنجان مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجان بی کس

    با سلام متاسفانه علی رغم اینکه وزیر و رییس جمهور ذر مراسم افتتاحیه در مجتمع مس سرچشمه چندین بار از کلمه مجتمع مس رفسنجان نام بردن اما هنوز مدیران رفسنجانی مجتمع از تلفظ مجتمع مس رفسنجان خودداری میکنند و باتوجه به اینکه نماینده مردم رفسنجان تمام قد پشت ایشان هست اما این مدیران از ترس نماینده سیرجان از بکار گیری جوانان رفسنجان و انتصاب مدیران رفسنجانی به بهانه های مختلف خودداری می کنند. خور باوری هم چیزه خوبیه

    ولی خانی

    خدا اجرش بده حرف دل مردم رفسنجانو زده