بار دعواهای سیاسی داخلی روی دوش مردم فقیر و مستضعف است

  • شناسه خبر: 41785
بار دعواهای سیاسی داخلی روی دوش مردم فقیر و مستضعف است

فرماندار رفسنجان گفت: بار دعواهای سیاسی داخل بر دوش مردم فقیرو  مستضعف است و سودش به جیب آمریکا می رود.

فرماندار رفسنجان گفت: بار دعواهای سیاسی داخل بر دوش مردم فقیر و  مستضعف است و سودش به جیب آمریکا می رود.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان در شهر سرچشمه با اشاره به اینکه اگر ما با همدلی و هماهنگی و همراهی درون نظام حرکت کردیم باور ترامپ را به عزت ملی خودمان تبدیل می‌کنیم، گفت: شکست آمریکا از عزت ملی ما رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: امروز هم اولویت کشور ما مسائل اقتصادی است، الان تهدیدها و فرصت‌ها را داریم تهدید این است که شرایط را خوب نشناسیم و به مردم منتقل نکنیم و تهدید دیگر این است که مردم باور کنند دولت و نظام نمی‌تواند برایشان کاری کند و این بسیار خطرناک است.

اسکندری‌نسب افزود: ما باید بگوییم کارکرد نظام ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بسیار مثبت بوده و نباید یأس و ناامیدی به مردم منتقل شود و مدیران این موضوع را مورد توجه قرار دهند اگر مدیری نتوانست برای مردم کاری انجام دهد نگوید مملکت رها شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی مدیران جواب مردم را منوط به دادن نامه از سوی امام جمعه، نماینده و یا فرماندار می‌دهند، تصریح کرد: این نحوه عملکرد به معنی تضعیف نظام اسلامی و ناکارآمدی آن است.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: اقتصاد کشور اقتصادی نیست که با مشکلات دیروز و امروز به وجود آمده بلکه اقتصادی است که بر پایه تک محصولی نهاده شده و راهکار نجات ما در اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع آلایندگی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: شهرداری سرچشمه با راه‌اندازی کارخانه اسید سرچشمه که جلوی آلایندگی را می‌گیرد از آن پس باید به فکر درآمد باشد.

برچسب ها:
دعواهای سیاسی رفسنجان فقیر مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :