مراجعه ۱۳ شاکی با ۵ میلیارد تومان از مؤسسه افضل‌توس در رفسنجان و زندانی شدن ۲ متهم

  • شناسه خبر: 41465
مراجعه ۱۳ شاکی با ۵ میلیارد تومان از مؤسسه افضل‌توس در رفسنجان و زندانی شدن ۲ متهم

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان از مراجعه ۱۳ شاکی با ۵ میلیارد تومان از مؤسسه افضل‌توس در رفسنجان و زندانی شدن ۲ متهم در این زمینه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان از مراجعه ۱۳ شاکی با ۵ میلیارد تومان از مؤسسه افضل‌توس در رفسنجان و زندانی شدن ۲ متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش “روراستی” حسین رئیسی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در نشست خبری چهارم تیرماه ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی اظهار داشت: یکی از مسائلی که می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم کمک باشد افزایش آگاهی مردم نسبت به مقررات و اطلاع از مسائل روز است.

دادستان رفسنجان افزود: در دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان ۹ قاضی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و یک قاضی کشیک همه روزه پاسخگوی شکایات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۴ هزار پرونده به دادسرا داشتیم و به نحو مطلوب به آن‌ها رسیدگی شد ضمن اینکه ۸ درصد از موجودی پرونده‌ها را کاهش دادیم و ۲۵ هزار خروجی از مجموعه داشتیم.

رئیسی‌نژاد با اشاره به اینکه سال جاری احقاق حقوق عامه از اولویت برنامه‌های ماست، تصریح کرد: کمیته صیانت از حقوق عامه در سال جاری تشکیل شده و یکی از مهمترین مجموعه‌های این کمیته گشت امنیت غذایی است که با حضور یک قاضی و نهادهای مرتبط، بهداشت مواد غذایی کترل می‌شود.

وی در بحث جلوگیری از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت‌المال عدم مسامحه را مورد تأکید قرار داد و تسریع در رسیدگی به این پرونده‌ها را مهم دانست.

دادستان رفسنجان از انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان یاد کرد و عنوان داشت: ۲۰۰ خانواده زیر پوشش این انجمن هستند و در جشن گلریزان ۶۳۰ میلیون تومان برای این خانوده‌ها جمع‌آوری شد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه خانواده زندانیان در معرض بزه هستند و مشکلات مالی آن‌ها را بیشتر به سمت بزه می‌کشاند، تصریح کرد: مردم نیاز است به این انجمن کمک کنند حتی موقوفاتی در این راستا داشته باشیم.

رئیسی‌نژاد از شکات مؤسسه افضل‌توس یاد کرد و توضیح داد: در رفسنجان سوءاستفاده‌هایی توسط رئیس و کارمندان این مؤسسه انجام شده که از حساب افراد برداشت غیر قانونی صورت گرفته و در این زمینه ۲ نفر از متهمان در زندان هستند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۳ شاکی با مبلغ ۵ میلیارد تومان تا الان مراجعه کردند.

برچسب ها:
افضل توس رفسنجان زندان شاکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :