سروریس دهی دیتا در ۱۵۲ روستای رفسنجان

  • شناسه خبر: 41393
سروریس دهی دیتا در ۱۵۲ روستای رفسنجان

مدیرکل ارتباطات استان کرمان گفت: از یک هزار و ۷۷۱ روستا که دیتا در استان تامین کردیم ۱۵۲ روستا فعلا در شهرستان‌های رفسنجان و انار اینترنت پرسرعت از همه اپراتورها سرویس‌دهی می‌کند.

مدیرکل ارتباطات استان کرمان گفت: از یک هزار و ۷۷۱ روستا که دیتا در استان تامین کردیم ۱۵۲ روستا فعلا در شهرستان‌های رفسنجان و انار اینترنت پرسرعت از همه اپراتورها سرویس‌دهی می‌کند.

به گزارش “روراستی” مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات ارتباطات و مخابراتی شهرستان های رفسنجان و انار با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سهم شهرستان‌های رفسنجان و انار از تعداد ۸۸ سایت که ۲۹ آذر ۹۶ وزیر ارتباطات در شورای اداری قول داد به استان، ۴ سایت سهم داشته که حداقل ۱۱ روستا را پوشش دهد.

وی بیان داشت: تامین تلفن خانگی تعداد ۸۳ روستا از روستاهای این دو شهرستان که تاکنون تلفن خانگی نداشتند و یا شبکه تلفن خانگی داشتند اما امکان توسعه شبکه نداشتیم تامین شده و تعدادشان همراه با پروژه بالاتر خواهد رفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان عنوان کرد: از یک هزار و ۷۷۱ روستا که دیتا در استان تامین کردیم ۱۵۲ روستا فعلا در شهرستان‌های رفسنجان و انار اینترنت پرسرعت از همه اپراتورها سرویس‌دهی می‌کند.

الهامی خاطرنشان کرد: سرویس ایرانسل در ۲۷۴ روستا که امکان ارتباط با شبکه ایرانسل نداشتند الان تامین شده و سیم‌کارت ایرانسل در این روستاها بهره‌برداری می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یکی از اهالی شهرک امام حسین علیه السلام

    همش حرف .... ما ۷ ساله در شهرک امام حسین علیه السلام ( عباس آباد حاجی) زندگی می کنیم همه خونه های که در این چندسال ساخته شدند بجز تعدادی معدود ، از داشتن تلفن ثابت و خدمات آن محروم هستیم و وضعیت آنتن دهی هم در این منطقه اسفبار بعضی وقتها هیچ راه ارتباطی سریع با بیرون نداریم خدانکنه اتفاقی اورژانسی بیافته وگرنه مجبوریم خودمون هم اورژانس باشیم هم آتش نشانی و هم پلیس... بارها مراجعه کردیم گفتند باید کابل کشی بشه و بودجه نداریم.... ما در روستای دورافتاده و محروم نیستیم در همین شهرک چسبیده به شهرستان رفسنجان . رسیدگی کنید.

    مهراب

    سلام ببخیشد ما قبل از ماه رمضان در یکی از تلمبه های(الهیه) کبوترخان اینترنت پرسرعت همراه اول داشتیم و از ماه رمضان اصن انتن دهی خوبی نداره نمیدونم چطور شده که انتن دهی شون خوب کار نمیکنن لطفا برسی بفرمایید با تشکر