ولایت فقیه ابری است که بر سر همه سایه می افکند

  • شناسه خبر: 41142
ولایت فقیه ابری است که بر سر همه سایه می افکند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: حتی اصلاح طلب های آمریکایی هم اگر بخواهند در این مملکت زندگی کنند باید زیرسایه ولی فقیه باشند نعمت ولایت ابری است که بر سر همه سایه می افکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: حتی اصلاح طلب های آمریکایی هم اگر بخواهند در این مملکت زندگی کنند باید زیرسایه ولی فقیه باشند نعمت ولایت ابری است که بر سر همه سایه می افکند.

به گزارش “روراستی” علی اکبر پورغلامعلی در هشتمین سال ضیافت افطاری حزب مؤتلفه اسلامی با حضور اعضای حزب در شهرستان های رفسنجان و انار  در محل تالار فرهنگیان رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال با عزت و با برکت خود را تجربه کرد دشمنان نظام تمام توان خود را در طول این ۴۰ سال به کار گرفتند و از هیچ خباثتی برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند اما به برکت ولایت و وحدت مردم امروز نظام ما با عزت و ابهت و با اعتبار و آبرو برای اداره دنیا حرف دارد و ۴۰ سال است ما در این منطقه با نام جمهوری اسلامی و وولایت امیرالمومین و ولایت فقیه هر کاری که به نفع جمهوری اسلامی باشد کرده تا به اهداف خود برسیم و به فضل خدا در طول ۴۰ سال گذشته ایالات متحده آمریکا هر کار علیه جمهوری اسلامی خواست انجام دهد ما اجازه ندادیم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشتیم نفت خود را میفروخیتم اما روستاها بدون امکانات و ۸۳ درصد مردم ایران بیسواد بودند و کشور در اشغال مستشاران آمریکایی بود، تصریح کرد: در زمان شاه نه سواد نه توسعه و فرهنگ و …نداشتیم و کشورمان حیات خلوت آمریکا بود و در جنگ هایی که اتفاق می افتاد شاه مخلوع باید نیروهای کشورمان را در اختیار کشورها قرار می داد تا مسلمانان را سرکوب کنند.
پورغلامعلی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در رتبه ۱۵۶ در تمام شاخص ها در دوران قبل از انقلاب بود، عنوان کرد: امروز در منطقه رتبه اول و در دنیا رتبه ۱۵ هستیم و دشمن نمی تواند این موفقیت را ببیند.
وی تصریح کرد: البته در ممکلت ما وابستگان به خواص بیت المال را غارت می کنند که در دوران امیرالمومنین هم  این مسائل بود اما مهم این است که ۴۰ سال از انقلاب گذشته اما آرمان ها عوض نشده و مردم هنوز روز قدس را باشکوهتر از قبل برگزار کرده و در رکاب ولی فقیه گام برمی دارند چراکه سلامت کشتی انقلاب در گرو رهبر انقلاب است

حتی اصلاح طلب های آمریکایی هم اگر بخواهند در این مملکت زندگی کنند باید زیرسایه ولی فقیه باشند نعمت ولایت ابری است که بر سر همه سایه می افکند.
پورغلامعلی اذعان کرد: ایران تنها فاکتور تعیین کننده منطقه است آمریکا نماد شیطان
پورغلامعلی اذعان کرد: ایران تنها فاکتور تعیین کننده منطقه است آمریکا نماد شیطان بزرگ و ایران نقطه مقابل اوست که ناخودآگاه توسط رسانه های غرب از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنانش تبلیغ می شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران و مسؤولان ما زمانی که در مسند قدرت قرار می گیرند عهد و قسم های خود را فراموش می کنند، افزود: اما کشورمان در سایه ولایت فقیه با موفقیت پیشرو گام بر می دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مقاومت اصلی است که سفارش قرآن است و جبهه باطل از همان اول عهدشکن بودند.
وی در ادامه توضیح داد: در مذاکرات هسته ای به شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری توجه نکردند و دلسوزان را بیسواد و کاسبان تحریم نامیدند و حاصل زحمات مردم را در طول انقلاب بر باد دادند هونز می خواهند راه ترامپ و راه آمریکا را از هم جدا جلوه دهند در حالی که این حقه بازی و خیانت به ملت است ترامپ چهره واقعی آمریکاست.
وی به وعده های دولت در زمان تصویب برجام اشاره کرد و گفت: پس از ۵ سال همه منتظر نتیجه برجام بودند الان نه هواپیمایی دادند نه یک دلار آزاد شد و نه دیگر وعده ها محقق شد.
پورغلامعلی اذعان کرد: بلافاصله بعد از قضیه برجام صدراعظم آلمان گفت ما نمی توانیم در مقابل آمریکا بایستیم.
وی همچنین از دیگر موضوعات تأسف بار  از سوس یرخی در کشور اشاره و اظهار کرد: برخی نمایندگان ملت ما هنرشان گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی و تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام است به نظر می رسد بعضی هنوز بنا ندارند درس بگیرند.
برچسب ها:
رفسنجان روراستی سایه ولایت فقیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :