لزوم توجه به مطالب ۶ گانه رهبری در بحث هسته‌ای

  • شناسه خبر: 41071
لزوم توجه به مطالب ۶ گانه رهبری در بحث هسته‌ای

امام جمعه رفسنجان گفت: در بحث هسته‌ای مطالب ۶ گانه رهبری مبنی بر شروع برنامه‌ها و تأمین نیاز کشور به وسیله غنی‌سازی اورانیوم برای دارو درمانی که دانشگاه‌های ما نیازمند آن هستند و باید به آن توجه شود، باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: در بحث هسته‌ای مطالب ۶ گانه رهبری مبنی بر شروع برنامه‌ها و تأمین نیاز کشور به وسیله غنی‌سازی اورانیوم برای دارو درمانی که دانشگاه‌های ما نیازمند آن هستند و باید به آن توجه شود، باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا و اصلاح ذات‌البین اظهار داشت: از حضور گسترده، خوب، آگاهانه و انقلابی همه اقشار و مسؤولان در راهپیمایی روز قدس قدردانی می‌کنم که به وظیفه سیاسی و الهی خود عمل کردید.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: بیت‌المقدس شهر پیامبران بزرگ الهی است هم در تورات و هم در انجیل از قدس به نام شهر خدا و خانه خدا و مکان حکومت حضرت داوود و فرزندش حضرت سلیمان نام آورده و بیت‌المقدس نزد مسلمانان قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اسلام است.

وی تصریح کرد: فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در حرم امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد و بازخوردهایی اعم از شباهتی که حکومت امام خمینی(ره) با حکومت امام علی(ع) داشت بیان کردند. امام علی(ع) آن مبارزه بی‌امان در سه جبهه ناکثین، قاسطین و مارقین انجام دادند و سرانجام در این جبهه‌ها پیروز شدند امام خمینی(ره) هم در جبهه مارقین، ناکثین و قاسطین در بیش از ۱۰ سال از ولایت ملت ایران داشتند مقابله کردند و کاملا موفق بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث هسته‌ای مطالب ۶ گانه رهبری مبنی بر شروع برنامه‌ها و تأمین نیاز کشور به وسیله غنی‌سازی اورانیوم برای دارو درمانی که دانشگاه‌های ما نیازمند آن هستند و باید به آن توجه شود باید مدنظر قرار گیرد.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان بسیار بالاست اما آن‌چه می‌توان این ظرفیت‌ها را به‌روز کند مدیریت است، تصریح کرد: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد اگر مطالباتی داشته باشیم نماینده مردم در مجلس پیگیری کند و مشکلات شهرستان را باید در درون برطرف کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی و سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام(ره) افزود: انتظارات رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی که فرمودند «باید مسائل فرهنگی کشور به طور کامل رصد شود و فرهنگ دینی، ارزشی و الهی در جامعه غالب شود»، باید برآورده شود.

امام جمعه رفسنجان اهمیت صنایع دستی را یادآور شد و گفت: لازم است نسبت به صنایع دستی در این شهرستان اهمیت داده شود تا هنرمندانی که این صنایع را تولید می‌کنند بتوانند کسب درآمد کنند.

برچسب ها:
بحث هسته ای رفسنجان رهبری روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :