خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد+عکس

  • شناسه خبر: 40831
خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد+عکس

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان با حضور مسؤولان استانی و شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان با حضور مسؤولان استانی و شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش”روراستی” پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استان و شهرستان رفسنجان خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

احمد وفایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان در حاشیه افتتاح خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان را نخستین خانه مطبوعات در سطح استان دانست و اظهار داشت: رفسنجان این ظرفیت را داشت که نماینده رسمی خانه مطبوعات استان باشد و آیین‌نامه خانه مطبوعات هم این اجازه را می‌داد.

وی بیان داشت: ایجاد تشکل‌های صنفی به جهت حمایت از اعضای تشکل‌ها از اهدافی است که می‌تواند اثرگذار باشد و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال تقویت و حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی هستیم.

وفایی تصریح کرد: در تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی با خرد جمعی که پیش خواهد آمد مطالبات به‌حق اعضا پیگیری می‌شود و خانه مطبوعات باید مطالبه‌گری را در برنامه خود داشته باشد و قطعا مسؤولان هم حامی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در جهانی که پیش روی ماست رسانه‌ها در متن تحولات جامعه هستند، ادامه داد: عصر، عصر رسانه است و باید برای رسانه‌ها اهمیت قائل شویم آنچه رسانه را هدایت می‌کند نیروی انسانی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان بیان کرد: باید آموزش‌ها و هدایت‌های لازم برای تربیت نیروی انسانی در رسانه اتفاق بیفتد چرا که خط تولید رسانه نیروی انسانی است.

به گزارش روراستی در این مراسم فرماندار، رئیس شورای شهر  و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان به ایراد سخنرانی پرداختند و جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، انوشه مدیرمسؤول دو هفته نامه سمن با اعلام خدیشی رئیس خانه مطبوعات استان کرمان به عنوان مسؤول خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان معرفی شد.

برچسب ها:
افتتاح خانه مطبوعات رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :