باید با روحیه جهادی از بحران اقتصادی عبور کنیم

  • شناسه خبر: 40772
باید با روحیه جهادی از بحران اقتصادی عبور کنیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری آمریکاست که جنگ اقتصادی راه انداخته اما باید با صلابت و روحیه جهادی از این بحران عبور ‌کنیم و اعتمادی نداریم که بخواهیم با معاندان پیش برویم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری آمریکاست که جنگ اقتصادی راه انداخته اما باید با صلابت و روحیه جهادی از این بحران عبور ‌کنیم و اعتمادی نداریم که بخواهیم با معاندان پیش برویم.
به گزارش “روراستی” انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مراسم گردهمایی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در باغ هرندی ضمن گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: فرماندهان ما در زمان جنگ در بدترین حملات موشک‌باران‌های رژیم بعث بودند که هدایت جنگ را بر عهده داشتند و از افتخارات ما رفسنجانی‌هاست که گردان‌های ۴۱۰، ۴۱۸ و ۴۱۲ از رفسنجان  در شجاعت و استقامت زبانزد بودند.

وی بیان داشت: امروز ما با وجود بسیجیان و دستگاه‌های امنیتی جنگی به عنوان جنگ نظامی نداریم اما مقام معظم رهبری فرمودند، امروز اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری آمریکاست که جنگ اقتصادی راه انداخته اما با صلابت و روحیه جهادی که در شما هست در این جنگ اقتصادی کمک کنید بتوانیم از این بحران عبور کنیم و ما اعتمادی نداریم که بخواهیم با معاندان پیش برویم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور شما در زمان جنگ ثابت کرد که ما می‌توانیم، افزود: بدون آموزش برای انقلابی که نوپا بود همه رفتید و امروز کهنه سرباز شدید.

انتظار می رود خانواده شهدا و ایثارگران تکریم شوند

انارکی‌محمدی تصریح کرد: بچه‌های ما با دین و ایمان رفتند و جنگیدند و بی‌ادعا بودند و حتی بسیاری از آنها همان میزان حقوق کمی هم که بود را نمی‌گرفتند.

وی ادامه داد: کسانی که زن و فرزند خود را گذاشتند و رفتند و شهید شدند کار ارزشمندی کردند و امروز انتظار می‌رود که تکریم شوند هرچند رزمندگان ما توقعی ندارند اما بسیاری از رزمندگان ما هستند که با وجود اینکه پنج سال در جبهه بودند اما هیچ شغلی ندارند و هیچ توقعی هم ندارند و بی‌ادعا زندگی می‌کنند.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: بچه‌های ما با خدا معامله کردند امروز ما در مجلس شورای اسلامی در کنار رزمندگان هستیم و برنامه‌هایی در برنامه پنجم و ششم دیده شده و مهم این است که بتوانیم در اجرا انجام دهیم و دولت کمک کند که این قانون عملی شود متاسفانه به دلیل نبود بودجه از اجرایی شدن برخی برنامه‌ها مغفول می‌مانیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طبق صحبت‌هایی که با معاون رئیس جمهور انجام شد، قرار شد تعداد رزمندگانی که پرونده‌هایشان مشکل دارد کمیته‌ای در رفسنجان تشکیل و مشکلات آنها در حضور خودشان برطرف شود و به‌زودی این مهم انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما جاده‌های مواصلاتی از جمله جاده‌های نوق، داوران و سرچشمه بود و جاده‌های فرعی دیگری هم هست که به‌زودی جاده خنامان تعریض می‌شود و جاده نوق هم دوبانده خواهد شد.

انارکی‌محمدی اظهار کرد: چند سالی که از شرکت مس غافل بودیم با تأمین مایحتاج این شرکت که رقم بالایی هست از رفسنجان این غفلت جبران می‌شود.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،روحیه،باید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :