در طرح جمع‌آوری متکدیان تبلیغات بیشتر از عملکرد بوده است/امروز شعاری عمل‌کردن جوابگو نیست

  • شناسه خبر: 40672
در طرح جمع‌آوری متکدیان تبلیغات بیشتر از عملکرد بوده است/امروز شعاری عمل‌کردن جوابگو نیست

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: در مورد طرح جمع‌آوری متکدیان دامنه تبلیغات آن بیش از عملکرد است.

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: در مورد طرح جمع‌آوری متکدیان دامنه تبلیغات آن بیش از عملکرد است.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام هاشمیان در جلسه ساماندهی متکدیان افزود: در طرح جمع آوری متکدیان ابتدا باید در بحث فرهنگ سازی ورود کنیم امروز شعاری عمل‌کردن جوابگو نیست مثلا در طرح شهر بدون عرضه قلیان، بله قلیان در مراکز عمومی عرضه نمی‌شود اما آیا در خصوصی هم عرضه نمی‌شود این‌قدر قلیان‌سرای زیرزمینی هست که فاجعه به بار آورده و این همه تنباکو وارد شهر رفسنجان می‌شود که مردم همین شهر مصرف می‌کنند.

رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه طرح شهر بدون قلیان ابراز داشت: پس شهر بدون قلیان نیست بلکه شهری است که یک ارگان با ضرب و زور جلوی آن را گرفته مردم در دل خود می‌خندند و می‌گویند شعاری کار می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا اینگونه رفتار نمی‌کنند و اینگونه برخورد ندارند بلکه در کشورهای متمدن و اندیشمند که از اندیشه به جای قدرت استفاده می‌کنند فرهنگی پیاده می‌کنند که مردم مسیر خود را انتخاب کنند گاهی مسیری مانند سرقت، کشتار، ایجاد رعب و وحشت برای جامعه خطرناک است اما برای مقابله با بعضی مسائل مانند متکدیان با قوه قهریه نمی‌توانیم کار کنیم.

هاشمیان بیان داشت: متکدیان کارشان را رها نمی‌کنند بلکه ممکن است جای خود را تغییر دهند باید زمان گذاشت البته در ساماندهی متکدیان افرادی که رفسنجانی نیستند را باید به شهرهای خودشان انتقال داد.

وی تأکید کرد: فرهنگسازی، کار علمی، دقیق، بابرنامه و ریشه‌دار است مسؤولان، رادیو، رسانه‌های نوشتاری و… در این فرهنگ‌سازی نقش‌آفرین باشند ما معتقد به کار فرهنگی اصیل هستیم تا مردم نتیجه آن را در دو، سه سال بعد ببینند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تبلیغات، عملکرد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهرام

    سلام و احترام بر اساس مصوبه مجلس در اسفند۹۶ عرضه قلیان قانونی شده و دیگر نیروی انتظامی هم نباید جلوی آن رابگیرد بله مصرف دخانیات ضرر دارد اما میدانید با بستن قهوه خانه ها چقدر از مردم و جوانا شهر بیکار شدند میدانید که چقدر قهوه خانه زیر زمینی در شهر ایجاد شده است که محل مصرف مواد مخدر دیگر هم شده است. شعار رفسنجان شهر بدون قلیان واقعا یک طرح احساسی و شعاری بود و فضای مصرف قلیان را به زیر زمین های بدون نظارت برد