متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه ضرر می‌رسانند

  • شناسه خبر: 40670
متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه ضرر می‌رسانند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجا گفت: متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه ضرر می‌رسانند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه ضرر می‌رسانند.

به گزارش” روراستی” رضا خلیلی‌نژاد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان اظهار داشت: در طرح جمع‌آوری متکدیان همه به نوعی تلاش کردند این طرح مسکّنی بود که درد را به صورت موقت خنثی کرد و به صورت آزمایشی انجام شد و در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت زیادی داشت.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم طرح نباید اجرا شود درست نیست تا زمانی که اتفاق‌نظر نداشته باشیم و به صورت جزئی اجرا نشود موفق نخواهیم بود متکدی که هم به لحاظ امنیتی هم بهداشتی به جامعه ضرر می‌رساند باید با او مقابله کرد و نسبت به ساماندهی آن کار کرد.

خلیلی‌نژاد ادامه  با اشاره به قتل یک جوان در رفسنجان تصریح کرد:  مگر قتلی که در رفسنجان رخ داد توسط یکی از همین کارتن‌خواب‌ها نبود ما مسائل را می‌بینیم اما شاید راه را گم کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: متکدیانی که از مردم کلاهبرداری می‌کنند باید هم دستگیر شوند متکدی که نظم اجتماعی و اقتصادی شهر را به هم می‌زنند تنها او متخلف نیست بلکه آن اداره‌ای که مسؤول است و چشمش را روی این موضوع بسته در این تخلف شریک است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت:  باید زیرساخت دائمی برای این طرح فراهم کنیم و خیران پای کار باشند طرح زمانی موفق است که متکدی را کاملا از چرخه تکدی‌گری خارج کنیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،امنیت، بهداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :