آخرین میخ های تابوت پوسیده اصلاحات آمریکایی را می کوبیم

  • شناسه خبر: 40515
آخرین میخ های تابوت پوسیده اصلاحات آمریکایی را می کوبیم

سردار قاسمی گفت: ما بر آنیم که آخرین میخ های تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی را بکوبیم به گزارش “روراستی” سردار سعید قاسمی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مسجد امام‌ علی(ع) رفسنجان اظهار داشت: پیروزی بزرگی بعد از ۶ سال در نبرد بسیار سخت در مقابله با داعش برای جهان اسلام […]

سردار قاسمی گفت: ما بر آنیم که آخرین میخ های تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی را بکوبیم

به گزارش “روراستی” سردار سعید قاسمی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مسجد امام‌ علی(ع) رفسنجان اظهار داشت: پیروزی بزرگی بعد از ۶ سال در نبرد بسیار سخت در مقابله با داعش برای جهان اسلام به ارمغان آمد که آن را تبریک می‌گوییم و نباید بگذاریم این پیروزی اینگونه با خباثت مدل اصلاحات‌چیان مدل آمریکایی باشد.

وی بیان داشت: در این شلوغی‌های برجام‌زادگان، پیروزی رزمندگان در جبهه مقابل داعش نادیده گرفته شده و حتما باید این پیروزی را  جشن بگیریم که هر یک شهیدی مانند الله‌دادی دادیم، کم نبود هر تار موی این شهدا به اندازه برخی افراد که صد سکه گرفته و در حقیقت اکثر این افراد نفوذی و جاسوس درآمدند.

قاسمی با اشاره به اینکه  وارد چهلمین سال از انقلاب اسلامی شدیم و نسل چهارم روی کار آمده که مشکلاتی بر این نسل متربت شده و در کتب درسی و دانشگاهی آن هیچ موضوعی از مبارزه و …نیست، افزود: چون در تعهد ۲۰۳۰ که به صهیونیست و یهودی‌ها دادند یکی از این دروس که حسین فهمیده است را برداشتند و صهیونیست این دروس را برای بچه‌ها خطرناک می‌دانست.

وی بیان کرد: آن‌ها با هسته‌ای و سانتریفیوژها به تنهایی کار ندارند بلکه با همه چیز حتی کشاورزی کار دارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خون شهدای ما خون خداست و با خدا معامله کردند و این خون‌ها جواب می‌دهد و نمی‌گذارد چهار نفر بیایند و با خون شهدا بازی کنند.

وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: قرار بود برد برد شود اما از اول، برجام یک مطلب دروغین بود که با حمایت سعودی‌ها و اشتراک داخلی‌ها دوباره یک ۵۹۸ دیگر  تحمیل شد.

قاسمی با اشاره به اینکه این‌ نجومی‌بگیران و ذخایر انقلاب ژن پاک هستند، تصریح کرد: قرار بود برای پاسپورت ایرانی عزت بیاورند در حقیقت جایی نبود که آبروی ما را نبردند، از نامعلوم‌بودن قیمت دلار در دولت اسبق سخن می‌گفتند اما امروز این وضعیت دلار شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: بعد از نمایش برجامی حکمیت، می‌خواهند رهبری جوابگو باشد و امروز همان خوارج جدید هزینه اشتباه خود را به امام جامعه تحمیل می‌کنند و تاریخ تکرار می‌شود چون جامعه نمی‌خواهد حرف‌هایی که هنوز سال از آن نگذشته را بشنود.

قاسمی حرف‌هایی که رئیس‌جمهور پس از برجام زد و می‌گفت تحریم برنمی‌گردد را یادآور شد و بیان کرد: صد تا سکه را بدهید در کوهبنان سرویس بهداشتی بسازیم.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل سال جریانات انحرافی زیادی آمدند و رفتند و این جریان قوی‌ترینش بوده، تصریح کرد: این تفکر از نظر رهبر انقلاب مصداق بارز اسلام آمریکایی است.

قاسمی ادامه داد: در این مقطع اگر بخواهید با این جریان ادامه دهیم حق گلایه از وضعیت و گرانی ندارید اما الان معتقدیم مرگ سیاسی این جماعت و این تفکر فرارسیده و تمام شده است.

وی خطاب به دستگاه دیپلماسی مذاکره‌کننده بیان کرد: چرا ضمانت نگرفتید و بتن ریختید در صنعت هسته‌ای کشور چگونه امضا نگرفته این تعهد را دادید.

قاسمی با بیان اینکه در این دوره همه باید حواسشان جمع باشد، اذعان کرد: ما برآنیم که آخرین میخ‌های خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی بکوبیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،اصلاحات،آمریکایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سید حسن ناظم یزدی

    خیلی بچه زرنگی است کسی که درحالیکه متاهل است و علاوه بر اینکه کارمند هم هست و داره فوق لیسانس هم میخونه خیلی باید تلاش کند. هفته ای دو روز که تهران درس میخونه و دانشگاه آزاد هم تدریس می کنه و مس سرچشمه هم که کار میکند از دانشگاه ولی عصر هم حقوق میگیرد و مدیر هم هسته و کارهای سیاسی هم که می کند بنابراین باید آدم سخت کوشی باشه بنابراین بهبه نظر من زرنگ است. به گفته خودش دیگه فرصت تعویض لباس فرم مس رو هم ندارد و با همان لباس همه جا میرود و این که چیز بدی نیست. باز هم گفته شده که با وجود اینکه کارمند مس است اما اسمش پایین صورت جلسات دانشگاه ولی عصر هم هست. علاوه بر آن عضو شورای صنفی کارکنان دانشگاه و عضو شورای نظارت و شورای فرهنگ دانشگاه ولی عصر هم هست.

    منصوری

    خیلی زشته. چطور این حقوق رو دریافت می کنه!!! حتما حلال و حلال است. فکر اون دنیا و آخرت رو نمی کنه؟ چقدر بعضی ها طماع شدن.

    بایک

    با لباس مس و راننده مس و ماشین مس میاید دانشگاه ما و حق التدریس میگیره و میرود. آیا این عدالت است؟

    تراب

    سلام به دوستان. من کارگر مس هستم. همین کسانی که از همه خودشون رو اصلاح طلب تر جا زده اند بیشترین ضربه ها رو میزنند. فردی در مس که باید پله های ترقی را در طول مدت ها طی کند تا به سمت مدیریت برسد به یکباره میبیند که فردی از دانشگاه ولی عصر بدون هیچ پشتوانه و تجربه به مس می آید و تنها چیزی که با خود به یدک می کشد عنوان دکتری است که هنوز دانشجو است. این فرد به گفته خودش از دانشگاه ولی عصر مرخصی گرفته و به مس آمده اما مگر امکان دارد علاوه بر حقوق مس حقوق دانشگاه را هم می‌گیرد. رئیس دانشگاه ولی عصر چرا یکبار به این همه اعتراض ها جواب نمیده ؟ چرا اگر اینطور نیست یکبار در مصاحبه هایش نمیگه که این فرد از دانشگاه حقوق نمیگیرد؟ پس میگیرد و علاوه بر حقوق پاداش هم می گیرد. این آقای دکتر مسی ما هم وقتی به خودش مراجعه میکنم می‌گویند در دانشگاه جلسه دارد. اگر ایشان کارمند مس است چرا اینقدر به دانشگاه میرود و به گفته خودش پای تمامی صورت جلسه های دانشگاه امضاء من هست.اگه کارمند دانشگاه است چرا امکانات و ماشین و حقوق از مس میگیرد؟ از دادستان محترم رفسنجان و از ریاست محترم مس تمنا دارم ک به این جفایی به بیت المال میشود رسیدگی فوری کنند و از دانشگاه بخواهند که حقی که از بیت المال ضایع شده را جبران کند.

    شهرام

    باسلام واحترام توافق هسته ای یک فرصت بزرگ برای کشوربودتامسیولان اصلاحطلب برای مردم کاری انجام دهند اما همه امیدشان به جای به خدا ومردم به دولت های غربی و آمریکابود. کاش کمی تدبیر داشتند وضعیت جامعه بسیار وخیم است اقتصاد فقر بیکاری گرانی تورم اختلاس همه اینها در دئلت حسن روحانی سر به فلک کشیدند و رهبری هم بسیار ناراضی هستند. کاش طیف انقلابی جلوی ادامه این وضعیت رابگیرد جلوی ضرر از هر جا گرفته شود منفعت است

    محسن

    آقایان برجامی لااقل از ملت و رهبری معذرت خواهی کنید هرچند دگر دردی دوا نمیشود

    محمد

    کاش بعضی ها جایگاه خودشون رو میدونستند و از طرف کسی حرف نمیزدند و بر طبل بی سوادی خودشون نمیکوبیدن

    محسن

    ننگ بر کسانی که از طرف ملت انقلابی و شهید داده ایران این چنین قرادادی را امضا کردند که امروز علیرغم همه بدعهدی های آمریکا و طرفهای مقابل و خروج رسمی آمریکا از تعهد برجام ، (در حالیکه به تمامی تعهداتمان عمل کرده و صنعت هسته ای را به تعطیلی کشاندند ) جمهوری اسلامی ایران دستش برای اعتراض به هیچ جایی بند نیست و طرف هم به تعهداتش عمل نکرد… این است معنی عزت ایران و ایرانی؟؟؟؟ آخه کجای دنیا ( غیر از شاهان ترسو ی گذشته ایران و شیوخ وابسته عرب ) این جوری پای قراردادی رو امضا می کنند؟؟؟ قرارداد ننگین ترکمانچای با دیدن قراردادهی کرسنت،برجام و امثالهم روش سفید شد.... واقعا اگر از این همه ذلت دق کنیم و بمیریم جا دارد… واقعا برای خون شهیدان که برای عزت ایران به زمین ریخته شد چه جوابی داریم؟؟؟؟

    محمد

    درو بر سردار بزرگ اسلام که حرف حق را بدون هیچ ترسی می زند...

    محمد

    کاش اصول دزدی آمریکایی هم رو نابود میکردن تا اینقدر مسیولین اصولی در زندان های ما نباشنن . انشالا

    محسن

    و همچنین فسادگران مالی،سیاسی،امنیتی و جاسوسان و نفوذیهای که ادعای اصلاح دارند... انشاالله.