دولت به جای آمریکا به ظرفیت‌های جوانان اعتماد می‌کرد

  • شناسه خبر: 40429
دولت به جای آمریکا به ظرفیت‌های جوانان اعتماد می‌کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت باید به جای اعتماد به آمریکای مستبد و مستکبر به جوانان و ظرفیت‌های عظیم کشور اعتماد می‌کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت باید به جای اعتماد به آمریکای مستبد و مستکبر به جوانان و ظرفیت‌های عظیم کشور اعتماد می‌کرد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: مگر آمریکا وارد برجام شده بود که خارج شود، این دولت مستکبر و مستبد و عهدشکن از همان روزهای اول حتی در زمان دولت وقت هم با برجام همکاری نکرده بود.

وی بیان داشت: ترامپ اعلام کرده بود که ۲۲ اردیبهشت ماه خروج خود از برجام را اعلام می‌کند، اما برای انحراف افکار عمومی ۱۸ اردیبهشت ماه تصمیم به اعلام این کار گرفت تا سفارتخانه خود را از تلاویو به قدس شریف انتقال دهد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به این موضوع که آمریکا هیچ‌گاه به تعهداتش پایبند نبوده است، چرا پنج سال وقت مملکت و ملت را هدر دادید، افزود: چرا به جای اعتماد به آمریکا به جوانان و ظرفیت‌های عظیم کشور اعتماد نکردید، رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند «من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم و تضمین‌های لازم را بگیرید» در حالی که حتی امضا نگرفتید.

رمضانی‌پور بر صادق بودن دولت و مجلس و پرهیز از مکر در برابر مردم تأکید کرد و گفت: اگر مردم را فریب ندهید، مردم تا پای جان  از دولت، مجلس و نظام حمایت می‌کنند، باید با فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری روی پای خود بایستیم و با استقامت، ما آمریکا را تحریم کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را گرامیداشت و بر پرهیز از روزه‌خواری و برخورد با روزه‌خواران تأکید کرد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: مساجد کارآیی زیادی دارند و علاوه بر برگزاری محافل قرآن در ماه مبارک رمضان به مرکز نیکوکاری و برطرف کردن نیاز نیازمندان تبدیل شوند.

وی همچنین با یادآوری پیروزی مقاومت در انتخابات لبنان به هزینه‌هایی که آل سعود برای پیروزی نخست وزیر لبنان انجام داده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: اما هر چه خدا بخواهد، همان است و پیروزی قاطع حزب‌الله که همان مقاومت است، رقم خورد.

امام جمعه رفسنجان پیروزی حزب‌الله را شکست مجدد آمریکا، صهیونیست و آل سعود دانست و بیان کرد: علاوه بر شیعیان حتی یهودیان و مسیحیان هم به حزب‌الله رأی دادند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، ظرفیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :