شرکت فاراتل الکترونیک رفسنجان ۲۰ سال خدمت و کارآفرینی

  • شناسه خبر: 40303
شرکت فاراتل الکترونیک رفسنجان ۲۰ سال خدمت و کارآفرینی

شرکت فاراتل با ۲۰ سال سابقه کار در رفسنجان توانسته در خدمت کارآفرینی و اشتغال نیروهای متخصص و جوان باشد.

شرکت فاراتل الکترونیک با ۲۰ سال سابقه کار در رفسنجان توانسته در خدمت کارآفرینی و اشتغال نیروهای متخصص و جوان باشد.

به گزارش “روراستی” شرکت فنی مهندسی آذر مهریزان (فاراتل الکترونیک عابدینی) با ایجاد چهار شعبه در رفسنجان گامی در جهت خدمت رسانی در زمینه های مختلف اعم از امنیتی برداشته است که مهندس عابدینی با گردهم آورذن نیروهای جوان و متخصص علاوه بر اشتغالزایی خدمات بزرگی به شهر ارائه می دهد.

حسین عابدینی مدیرعامل شرکت آذر مهریزان در معرفی این شرکت اظهار کرد: ۲۰ سال سابقه کار  داریم و ۴ شعبه در شهر رفسنجان ایجاد کردیم و با توجه به مسائل و مشکلاتی که بود اقدام به تأسیس شرکت کردیم تا بتوانیم مشکلات سر راهمان را برطرف و در مناقصات بتوانیم جایی داشته باشیم و دیده شویم.

وی توضیح داد: شرکت فنی و مهندسی در زمینه آی تی، سیستم های حفاظتی امنیتی، دیده بانی، انتقال شبکه انتقال تصویر فعالیت دارد و ۲۰ نفر از جوانان شهر در این شرکت ما را همراهی می کنند.

عابدینی یکی اهداف مهم خود برای تأسیس شرکت و تعدد شعبات علاوه بر خدمت به شهر،اشتغالزایی عنوان کرد و اظهار کرد که توانسته سهم کوچکی در این زمینه داشته باشد.

این مهندس کارآفرین در ادامه به اجرای پروژه ای اشاره کرد که از این نوع دوربین های مداربسته در کشور کم است و قصد دارد با واردکردن تکنولوژی قطعات مونتاژ هم توسط خودشان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برای پروژه مذکور ۶۰ درصد کار انجام شده و در ادامه نیاز به حمایت مسؤولان داریم.

عابدینی عنوان کرد: سرمایه اولیه شرکت ۲۰۰ میلیون تومان بوده و از اشتغالزایی ۲۰ نفری  ۸ نفر مهندسان کامپیوتر، آی تی و آی سی تی

هستند.

برچسب ها:
حذف شرط: رفسنجانف روراستی، خدمت، شرکت رفسنجان، روراستی، خدمت، شرک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :