تکمیل ورزشگاه ۹ دی رفسنجان تا خردادماه امسال

  • شناسه خبر: 40209
تکمیل ورزشگاه ۹ دی رفسنجان تا خردادماه امسال

فرماندار رفسنجان گفت: ورزشگاه ۹ دی رفسنجان تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رفسنجان گفت: ورزشگاه ۹ دی رفسنجان تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “روراستی” اسکندری‌نسب دوشنبه در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان دنبال فضایی می‌گشتیم که در سفر رئیس‌جمهور بتوانیم جمعیت قابل توجهی را پوشش دهیم که هیچ جای بزرگی نبود و ورزشگاه تختی این شهرستان جای خجالت داشت.

وی ادامه داد: همچنین یک فضای آموزشی و ورزشی متعلق به آموزش و پرورش بود که بدتر از ورزشگاه تختی بود و پیگیری کردیم در جریان سفر رئیس‌جمهور ورزشگاه تختی را نشان وزیر ورزش دادیم و در این زمینه قول‌هایی داده شد که هم‌اکنون کار در حال انجام است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: چمن ورزشگاه تختی تا پایان تیرماه طبق قول وزیر ورزش و جوانان به نتیجه می‌رسد و از دیگر قول‌های وزیر تکمیل سالن ۹ دی بود که در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است که تا خرداد به اتمام می‌رسد و نیز برای فضاهای آموزشی نیمه‌تمام که ۱۷ فضا بود هم اعتباراتی تخصیص داده شده است.

وی تأکید کرد: مس رفسنجان به عنوان معین اقتصادی شهرستان است و سه سالن و دو زمین چمن متعهد شده که تأمین اعتبار کند که زمین‌های چمن به زودی نتیجه می‌دهد.

اسکندری‌نسب با اشاره به اعتبارات کم دولتی بیان کرد: خیران می‌توانند پا به میدان بگذارند همان‌طور که خیران رفسنجان اولین خیران امنیت کشور هستند و در سایر امور هم پیشگام هستند در امر ورزش که بیس سلامت جامعه است هم پیشگام باشند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش درمان جامعه است کوتاهی در امر ورزش باید جبران شود برای فضاهایی که در شهرستان وجود دارد بر اساس میزان توان اعتبار خواهیم گذاشت تا به نتیجه برسد.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت اعتبارات عمرانی در مجموع ۱۲ میلیارد تومان است که متأسفانه این اعتبارات بر اساس اینکه سال ۸۴ این شهرستان برخوردار اعلام شده عنوان می‌شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تکمیل، ورزشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :