موفقیت های عملیات ها در سوریه با طرح های بچه های سپاه

  • شناسه خبر: 40032
موفقیت های عملیات ها در سوریه با طرح های بچه های سپاه

سردار اهوازیان گفت: بچه های سپاه یک طرح را با ضمانت به ارتش سوریه دادند و آن عملیات ۱۰۰ درصد پیروز شدند و این عزت از ناحیه شهداست.

سردار اهوازیان گفت: بچه های سپاه یک طرح را با ضمانت به ارتش سوریه می دادند و آن عملیات ۱۰۰ درصد پیروز می شدند و این عزت از ناحیه شهداست.

به گزارش “روراستی” سردار عبدالفتاح اهوازیان سه شنبه شب در دهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) و سومین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان در حسینیه شهدای این دانشگاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم در جوار شهدا با محوریت شهدای گمنام دور هم جمع شدیم.

وی بیان داشت: ما هشت سال جنگ داشتیم و به ما حمله شد و شهرهایمان بمباران شد شاید بعضی بگویند جنگ ما را عقب انداخت شاید در ظاهر درست باشد اما زمانی که انقلاب شد کشور ما قوام می‌خواست و جوانان ما باید تربیت‌شان انقلابی می‌شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس جوانان ما را ساخت و بهترین رزمندگان ما شدند.

وی با بیان اینکه جنگ تمام شد و زمان سازندگی شکل گرفت، افزود: آرام آرام یک عده به ما گفتند شما جنگ طلبید و با شهدا فاصله گرفتند و شدند متمدن زمان خودشان و رگه‌های خیانت، غارت، رانت و دزدی شکل گرفت.

اهوازیان با بیان اینکه بچه‌های جوان ما زیر تابوت شهدا را گرفتند و محبت شهدا به دل‌های آن‌ها نشست، افزود: اگر کرامت شهدا نبود الان ما هم مانند زمان پهلوی بودیم و شهدا نگذاشتند این حلقه‌های زنجیر از هم جدا شود.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر این شهدای گمنام دانشگاه را بدانید صداقت امام (ره) و دفاع مقدس چنان بصیرتی در دل بچه‌های ما گذاشت که تا خطر را احساس کردند به پا خواستند.

اهوازیان اظهار کرد: وقتی بچه‌های شما پا به منطقه گذاشتند بعضی از تفاله‌های غارتگر که تریبون‌دار بودند، گفتند مردم فریب نخورید این‌ها برای پول می‌روند اما مردم که دیدند این مدافع حرم ما رفت شهید شد و زندگی‌اش تغییر نکرد، روشن شدند.

این سردار دفاع مقدس خطاب به عده‌ای گفت: شماها که همراهی نکردید بسیجی‌های ما بعضی سه کشور را دور زدند و به سوریه آمدند؛ یکی می‌گفت من یک پراید داشتم فروختم آمدم یکی خانه‌اش را فروخته بود و…این‌ها جان خود را فدای حضرت زینب(س) کردند.

اهوازیان اذعان کرد: داعش زمانی که اولین خلیفه‌اش را عربستان برای سوریه تعیین کرد، گفت من آمده‌ام به شام تا کار نیمه‌تمام یزید را به اتمام برسانم و ای سلاله علی شما در اینجا جا ندارید اما بچه‌های شما نگذاشتند، فاطمیون، زینبیون، حتی از بلژیک و چین هم مدافع حرم داشتیم که بسیار تحت تأثیر رفتار ایرانی‌ها مسلمان شدند و در صف نماز همراه ما می‌ایستادند.

وی اظهار کرد: گناه مدافعان حرم بصیرت است کسانی که ضدولایت و ضد شهید هستند کور هستند و نمی‌بینند.

اهوازیان در ادامه خطاب به افرادی معلوم‌الحال گفت: شما که به آرمان شهدا بی‌تفاوت هستید خبر ندارید و از کیسه شهدا خرج می‌کنید در کشور اهانت می‌کنید.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: کسانی که حساب‌های بانکی‌تان پر است مرتجعان انقلاب و بریده از انقلاب، به رویش جوانان نگاه کنید در این ساعت شب نگاه کنید و بپرسید شما جوانان این زمان از شب چه می‌کنید، این‌ها دغدغه شهدا دارند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم پرچم ما در همه جا در اهتزاز است و شهدا به ما عزت دادند.

اهوازیان از رشادت‌ها و تأثیر سپاه در سوریه یاد کرد و خاطرنشان کرد: بچه‌های سپاه یک طرح عملیات با ضمانت به ارتش سوریه دادند و در آن عملیات ۱۰۰ درصد پیروز شدند و این عزت را از ناحیه شهدا داشتیم.

برچسب ها:
رفسنجانف روراستی، طرح، سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :