هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های بهداشتی درمانی رفسنجان

  • شناسه خبر: 40005
هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی در پروژه‌های بهداشتی درمانی رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در رفسنجان پروژه بهداشتی درمانی اجرا شده که بخش عمده آن از محل کمک خیران بوده است.

فرماندار رفسنجان گفت: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در رفسنجان پروژه بهداشتی درمانی اجرا شده که بخش عمده آن از محل کمک خیران بوده است.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر صفائیه اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان اکثر کارهای عام‌المفنعه‌ای که وجود دارد اگر نقش خیران را بگیریم عملکرد دولت ناچیز خواهد بود و آن‌چه موجب شده مردم از این امکانات استفاده کنند حضور خیران است که این کارهای خیر را باقیبات و صالحاتی برای خود و خانواده خود قرار دادند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: در دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت یک انقلابی به وجود آورده است قبلا مردم در هزینه‌های درمان خود مانده بودند در این طرح به گفته مقام معظم رهبری جامه عمل پوشیده شد که فرمودند «مریض در بیمارستان جز درد و رنج بیماری دردی نداشته باشد» و امروز در سراسر کشور کارهای خوبی در بحث طرح تحول سلامت انجام شده است.

وی با اشاره به گزارش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان تصریح کرد: با بیمارستانی که روز گذشته کلنگ‌زنی شده و پروژه‌هایی که آینده در دست اقدام است تاکنون بالغ بر ۴۰۰ میلیاردتومان در رفسنجان پروژه بهداشتی درمانی اجرا شده که بخش عمده آن از محل کمک خیران بوده است و با اجرای این پروژه‌ها حداقل  تا ۱۵، ۲۰ سال آینده نیاز به این زیرساخت‌ها نداریم.

وی ابراز داشت: این کار بسیار ارزشمند و بزرگی است که انجام شده و روند ادامه دارد و این مهم در عین حالی است که اعتباراتی که در بودجه‌های عمرانی تخصیص پیدا می‌کند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور توانستیم کمتر از ۵۰ درصد جذب کنیم و وضعیت اقتصادی خوبی پیش روی جامعه ما نیست.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پروژه، بهداشتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :