افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت صفائیه با ۷ میلیارد ریال اعتبار

  • شناسه خبر: 39991
افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت صفائیه با ۷ میلیارد ریال اعتبار

مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر صفائیه رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر صفائیه رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش “روراستی” احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی شهر صفائیه از توابع بخش فردوس شهرستان رفسنجان اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت شهر صفائیه از سال‌ها پیش حتی قبل از انقلاب مجموعه بهداشتی درمانی بوده و خدماتی به مردم منطقه ارائه می‌کرد.

وی بیان داشت: پیرو اجرای طرح تحول نظام سلامت و یکی از برنامه‌هایی که در قالب این طرح مطرح شد بهبود استاندارد مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشتی بود که این این مکان به مرکز خدامت جامع سلامت ارتقا داده شد.

جمالی‌زاده ادامه داد: یکی از مراکزی که لازم به نوسازی و بازسازی بود همین مکان بود، مجموع زیربنای این مرکز ۵۵۰ متر مربع است که در زمینی که خانواده آگاه اهدا کردند این بنا احداث شده و کل هزینه حدود ۷۰۰ میلیون تومان است که تعدادی در ساخت این مجموعه کمک کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: علاوه بر این اعتبار حدود ۸۰ میلیون تومان از محل فروش ساختمان قبلی تأمین شد و مابقی از اعتبارات دانشگاه علوم‌پزشکی و اعتبارات دولتی بود و شورای شهر و شهرداری در زمینه محوطه‌سازی و آماده‌سازی این مجموعه حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات بهداشتی درمانی اعم از دو پزشک و دندانپزشک خانواده، خدمات مادر و  کودک، کلیه مراقبت‌های بهداشتی، داروخانه و همه خدماتی که در سطح یک خدمات بهداشتی درمانی تعریف شدهدر این محل ارائه می‌شود، افزود: امیدواریم با ساخت این بنا کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در ساخت این مجموعه کمک کردند قدردانی می‌کنم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مرکز، خدمات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :