ساخت و ساز ۵۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 39952
ساخت و ساز ۵۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار مترمربع ساختمان در دانشگاه در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ افتتاح شود.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار مترمربع ساختمان در دانشگاه در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ افتتاح شود.

به گزارش “روراستی” علی مظفری در دومین روز اردیبهشت ماه  در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: امر بهداشت وقتی محقق می شود که بهداشت، درمان و آموزش همکاری کنند، سهم وزارت بهداشت در امر سلامت ۲۵ درصد است و مابقی آن به بعهده سایر ارگانها و سازمانها است.
وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، افزود: انتظار داریم اتفاقاتی که برای مردم در ازای این طرح افتاد و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم غیر از بیماری، درد دیگری نداشته باشند توسط رسانه ها همواره منعکس شود.
وی تصریح کرد: کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واقع در سایت دانشگاه با ۳۲۰۰ مترمربع زیربنا و بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه تا شهریورماه افتتاح می‌شود و با شهردار رفسنجان رایزنی کردیم که بلوار پزشک در این محل احداث شود.
مظفری با بیان اینکه توسعه بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب در هفته دولت افتتاح شود. کترینگ نیز با ۲۲۰۰ مترمربع یکی از کارهای بی نظیر در دانشگاه است که ۸٫۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: در طبقات فوقانی اورژانس احداث بخش آنکولوژی را به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع دنبال می کنیم، همچنین بخش چشم پزشکی را در ابن قسمت خواهیم داشت ضمن اینکه در مجموع ۱۲ پروژه در بخش بهداشت داریم که بخشی امسال افتتاح خواهند شد و بخشی نیز در آینده افتتاح خواهد شد.
مظفری با بیان اینکه بیمارستان امام حسین(ع) با پیش بینی بینی هزینه ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث است، افزود: از این مبلغ، ۱۵ میلیارد آن را دانشگاه از محل فروش املاک خود تامین کرده و ۱۵ میلیارد هم وزارتخانه می دهد ضمن اینکه حدود ۲۰ میلیارد هم برای هزینه های داخل ساختمان و تجهیز آن نیاز خواهد بود که امیدواریم تا در بهمن سال ۹۸ از این بیمارستان بهره برداری شود.
وی ابراز داشت: کارهای مطالعاتی یک بیمارستان ۳۰۰ تا ۵۰۰ تختخوابی در رفسنجان نیز در حال انجام است، ضریب اشغال تخت در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان ۸۵ تا ۹۰ درصد و در زایشگاه گاهاً به ۱۰۰ درصد می رسد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این نشست گفت: سالانه ۳۶ هزار و ۶۴۸ نفر یعنی یک سوم جمعیت رفسنجان در اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان بستری موقت می شوند.

محمدرضا میرزابیگی افزود: سالانه به طور میانگین ۱۳۳ هزار و ۹۶۸ نفر به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه می کنند که رقم بسیار بالایی است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فضا، فیزیکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ای کا ش جناب دکتر میرزابیگی معاون درمان اینقدر به فکر جیبشه به فکر غدای زایشگاه بود