تمام اشتغال پروژه فروکروم از رفسنجان باشد

  • شناسه خبر: 39903
تمام اشتغال پروژه فروکروم از رفسنجان باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: ما انتظارمان این است کارخانه فروکروم که روز گذشته افتتاح شده تمام اشتغالش از رفسنجان باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: ما انتظارمان این است کارخانه فروکروم که روز گذشته افتتاح شده تمام اشتغالش از رفسنجان باشد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد امام حسین(ع) اظهار داشت: مقام آن حضرت در آسمان‌ها بالاست و ایشان چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت هستند.

وی بیان داشت: امام راحل می‌فرمایند، « پاسداران آینه مجسم مظلومیت و رشادت‌های ملت ایران اسلامی هستند » و این جمله همه چیز را در رابطه با سپاه بیان می‌کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه سپاه از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، افزود: برکات زیادی از سپاه به کشور نازل شده اما بعضی‌ها که خیلی هم اندک هستند قدر سپاه را نمی‌دانند این افراد یک روز هم قدر ارتش را نمی‌دانستند اما امام(ره) خیلی آینده‌نگر بودند.

وی تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه در کنار هم کار می‌کنند و در سازندگی این کشور کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

رمضانی‌پور بیان کرد: امروز سپاه بزرگترین پروژه‌های کشور را انجام می‌دهد که اگر دولتمردان ما به پروژه‌ای مانند ستاره خلیج‌فارس افتخار می‌کنند این کار قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه است و پروژه انتقال آب از بهشت‌آباد هم به همت سپاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدها پروژه دیگر از جمله تونل‌سازی که ما وابسته به خارج از کشور بودیم قرارگاه خاتم بدون منت کار انجام می‌دهد، افزود: در دریافت طلب‌شان از دولت صبر می‌کنند چون سپاه متعلق به این ملت و نظام است و برای خدمت‌رسانی فعالیت می‌کند.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین به نظام مهندسی اشاره و عنوان کرد: ما بیش از ۵۰۰ مهندس خوب داریم که بعضا سرآمد مهندسان استان هستند و برای استحکام‌سازی سرمایه خوبی به شمار می‌روند.

رمضانی‌پور به انتخابات نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: چرا هنوز نتیجه اعلام نشده چرا چنین رفتاری با فرزندان این شهرستان انجام می‌‌دهد باید با سرعت عزت این شهرستان حفظ شود.

وی بر لزوم صیانت از آرامش به وجود آمده در بازار ارز تأکید و ابراز داشت: باید جلوی افراد فرصت‌طلب گرفته شود و جای تشکر دارد که در این چند روز توانستند مدیریت کنند و ما می‌خواهیم در مسائل پولی، ارزی و اقتصادی ثبات باشد چراکه به نفع همه است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حمایت از تولید کالای ایرانی تصریح کرد: در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

وی اظهار کرد: تلگرام هیچ نفعی برای ما نداشته بلکه خسارت‌های زیادی هم متوجه ملت شده و باید از تلگرام خارج شد و از پیام‌رسان‌های داخل خود استفاده کنیم.

رمضانی‌پور گفت: نفوذ سیاسی، فکری و جریانی را از سوی پیام‌رسان‌های خارجی امکان‌پذیر دانست.

وی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی به شهرستان بیان کرد: ما خواهان این هستیم در نشست‌ها با فعالان اقتصادی کاری انجام شود و مصوباتی که در این نشست داشتند پیگیری کنند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در بحث کشاورزی واقعا مشکل داریم نه می‌توانیم کشاورزی را رها کنیم، همچنین کشاورزی مقرون به صرفه نیست باید به میزان آبی که هست درختان را آبیاری کرد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام شده که روز گذشته افتتاح شد، عنوان کرد: این کارها از چند سال قبل است که جا دارد از مسؤولان سابق و فعلی قدردانی کنیم.

رمضانی‌پور تأکید کرد: ما انتظارمان این است که کارخانه فروکروم که روز گذشته افتتاح شده تمام اشتغالش از رفسنجان باشد و همچنین مسؤولان تولیدکنندگان را حمایت کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، تمام، اشتغال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :