شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد

  • شناسه خبر: 39875
شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه امروز شرکت صنایع ملی مس در استان کرمان با مرکزیت شهرستان رفسنجان با تمام توان با توافق‌های انجام شده پای کار بیاید، تاکید کرد: از شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه امروز شرکت صنایع ملی مس در استان کرمان با مرکزیت شهرستان رفسنجان با تمام توان با توافق‌های انجام شده پای کار بیاید، تاکید کرد: از شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد.

به گزارش”روراستی” محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و افتتاح فاز اول پروژه فروکروم رفسنجان اظهار داشت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان که سال‌های قبل رقم خورد در ابتدا خیلی جدی گرفته نشد اما امروز که شاهد اقداماتی هستیم که موجب تحولات گسترده‌ای در شهرستان رفسنجان و انار خواهد بود.

وی بیان داشت: امروز در استان کرمان همه چیز دست به دست هم داده و اگر از این فرصت استفاده کنیم جای‌جای استان و کشور می تواند رویکرد توسعه را علی‌رغم خواست دشمن با شتاب پیگیری کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا مسیر حرکت توسعه اقتصادی کشور را مختل کنند، افزود: اما افتتاح اینگونه پروژه‌های اقتصادی گواه این است که عزم و اراده مردم و فعالان اقتصادی و مدیران متعهد نظام فراتر از خواست دشمن است و همچنان عزم و اراده مردم این کشور در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تامین منابع خارجی به سختی باید به روش‌های فاینانس انجام شود، افزود: امروز سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در رفسنجان بدون هیچ‌گونه تضمینی انجام می‌شود که مفهوم این جمله را سرمایه‌گذاران می‌دانند و این اتفاق بزرگی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: حضور همکاران ما در کمیسیون اقتصادی مجلس در رفسنجان نشانگر این است که مجلس با تمام توان از سرمایه‌گذاری خارجی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی که در بحث جذب سرمایه‌گذاری خارجی در مجموعه وزارت اقتصاد در حال اتفاق است و اتفاقات سال گذشته نویدبخش این است که این حرکت با شتاب ادامه پیدا می‌کند،گفت: مجلس هم امید است مأموریت‌های خود را در این زمینه به نحو مطلوب انجام دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اتفاقات خوبی که در استان کرمان رقم خورده، بدون یک ریال از بودجه عمومی کشور است که مسیر توسعه استان در حال طی شدن است.

وی اظهار کرد: روند توسعه استان کرمان با شتاب در حال پیگیری است امروز در شمال و جنوب استان کرمان شاهد اتفاقات بسیار خوبی با یک هماهنگی تیمی شاهد هستیم و باید صادقانه اعلام کرد که این مهم با همت استاندارکرمان و همراهی و همدلی نمایندگان مردم استان در خانه ملت و ائمه جمعه در سراسر استان صورت گرفته است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه امروز شرکت صنایع ملی مس در استان کرمان با مرکزیت شهرستان رفسنجان با تمام توان با توافق‌های انجام شده پای کار بیاید، تاکید کرد: از شرکت مس نباید برای مردم رفسنجان فقط آرسنیک و آلایندگی به ارمغان بیاورد.

وی تاکید کرد: معین اقتصادی رفسنجان همانند دیگر شهرها باید قول دهد که در سه سال آینده در رفسنجان بیکار نداشته باشیم و این حرکت شدنی است چرا که ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بزرگی در استان کرمان وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه اولویت ما در استان کرمان  توسعه است، اذعان کرد: اختلافات سیاسی سم مهلک مسائل اقتصادی است و امروز جریان‌های سیاسی به مفهوم عمل در حوزه اجرایی و عمل در استان کرمان کنار گذاشته شده‌اند و این حرکت بزرگی است.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،از،شرکت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :