عزم جدی دولت در بحث اقتصادی

  • شناسه خبر: 39862
عزم جدی دولت در بحث اقتصادی

وزیر اقتصاد گفت: امسال دولت در بحث اقتصادی عزم جدی دارد.

وزیر اقتصاد گفت: امسال دولت در بحث اقتصادی عزم جدی دارد.

به گزارش “روراستی” مسعود کرباسیان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: اوقات خوبی بود که در جریان پیشرفت‌های استان قرار گرفتیم.

وزیر اقتصاد با ابراز خرسندی از افتتاح طرح‌های این منطقه افزود: این افتتاحیه‌ها به رونق و توسعه  این شهر کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تصمیماتی که در کمیسیون اقتصادی گرفته شد و کمک کردند مناطق آزاد و ویژه بر عهده وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت و مسائل به سمت اهداف اصلی در حال حرکت است.

کرباسیان تصریح کرد: مناطق ویژه مشابه شهرک‌های صنعتی می‌تواند در جهت صنعت حرکت کند و مکانیزم ارزش افزوده نقش موثری دارد هر منطقه ویژه‌ای که در استان کرمان داریم موفق بوده است.

وی ابراز داشت: از ویژگی طرح‌های منطقه ویژه اقتصادی پرهیز از خام‌فروشی است و واحد صنعتی که در این منطقه ایجاد شده مواد را خودش تهیه می‌کند و در استان کرمان خودشان را معطل برنامه، بودجه، بخشنامه و… نکردند در حالی که وظیفه ماست کمک کنیم اما بروکراسی اداری زمان‌بر است.

کرباسیان بیان کرد: در پروژه فروکروم نشان می‌دهد کار در حال انجام است و در کنار آن منتظر نماندند برق بیاید بلکه خودشان پست برق ایجاد کردند و سایر پروژه‌های این منطقه موجب می‌شود به جایی برسیم صنعت منطقه رفسنجان ویژگی بارز داشته باشد و در آینده شاهد اشتغال کامل در این منطقه باشیم.

وزیر اقتصاد اظهار کرد: همت و غیرت مردمان رفسنجان هم در زمان جنگ نمود داشت و هم در کشاورزی در کویر طلای سبز تولید کردند.

کرباسیان به حضور سرمایه‌گذار خارجی در کشور و اعتماد این سرمایه‌گذار که به درستی اعتماد کرده است اشاره و گفت: کشور ما دسترسی‌های زیادی به کشورهای همسایه دارد و بعد از روسیه دومین کشوری هستیم که بیشترین همسایگان را داریم.

وی ادامه داد: آینده خوبی پیش روی کشور قرار دارد و ممکن است در جریان اقتصادی فراز و نشیب‌هایی باشد اما از همه نظر از جمله سیاسی، اجتماعی و اقتصادی امنیت داریم.

وزیر اقتصاد تأکید کرد: در زمانی هستیم که علی رغم همه هجمه‌ها کشور توانسته روی پای خودش بایستد در چندساله اخیر شعارهای مقام معظم رهبری عمدتا حول محور اقتصاد و اقتصاد مقاومتی است اقتصاد مقاومتی به نحو خوبی در این استان دنبال شده و امسال هم باید بتوانیم حمایت از کالای ایرانی را دنبال کنیم.

کرباسیان اظهار داشت: امسال دولت در بحث اقتصادی عزم جدی دارد و رئیس‌جمهور شخصا هفته‌ای چند جلسه برای مسائل اقتصادی زمان می‌گذارد و امیدواریم بتوانیم آینده خوبی با کمک سرمایه‌گذاران به وجود آوریم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،دولت،عزم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :