اتباع افغانستانی در رفسنجان ساماندهی می شوند

  • شناسه خبر: 39809
اتباع افغانستانی در رفسنجان ساماندهی می شوند

فرماندار رفسنجان گفت: اتباع افغانستانی در شهرستان رفسنجان ساماندهی می شوند.

فرماندار رفسنجان گفت: اتباع افغانستانی در شهرستان رفسنجان ساماندهی می شوند.

به گزارش”روراستی” علیار اسکندری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: در بعد خارجی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته، شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه بود که این پیروزی‌ها را به همه آزادی‌خواهان جهان تبریک می‌گوییم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به حضور مقامات کشوری از جمله رئیس‌جمهور به استان کرمان در سال ۹۶ و بهره‌برداری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان ادامه داد: اغلب این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی در استان اجرا شده است.

اسکندری‌نسب با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پنجشنبه هفته جاری در رفسنجان به منظور افتتاح کارخانه فرورکروم و بازدید از چند مجموعه افزود: سفیر چین هم در این روز حضور خواهد داشت و روز جمعه بازدید از اماکن تاریخی شهرستان و بازدید از نوق منزل پدری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در برنامه سفر این گروه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رفسنجان به لحاظ بارندگی دارای چالش شده این حضور فرصت خوبی است که بتوانیم از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس که خیلی تأثیرگذار هستند برای بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی کمک بگیریم.

فرماندار رفسنجان ابراز داشت: در بحث مسائل افغانستان حضور دانشجویان اتباع یک فرصتی است و بحث ساماندهی اتباع افغانستانی در شورای استان به تصویب رسیده و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی اظهار کرد: هرکس بخواهد در ایران زندگی کند برای حضور خود باید هزینه‌هایی بپردازد و طی امروز با حضور سردار اشتری جلسه‌ای برگزار خواهد شد که بحث اتباع پیگیری شود که اگر آن طرح به نتیجه برسد بیش از ۶۰ درصد از بحث ساماندهی افاغنه به نتیجه می‌رسد.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اتباع، افغانستانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :