گودبرداری ۹ ساله در خیابان طالقانی رفسنجان و تخریب منازل اطراف+عکس

  • شناسه خبر: 39799
گودبرداری ۹ ساله در خیابان طالقانی رفسنجان و تخریب منازل اطراف+عکس

یکی از اهالی خیابان طالقانی رفسنجان: حدود ۹ سال پیش برای ساخت یک خانه در خیابان طالقانی گودبرداری شد اما کار رها شد و خانه‌های اطراف زمین آسیب زیادی دیدند.

یکی از اهالی خیابان طالقانی رفسنجان: حدود ۹ سال پیش برای ساخت یک خانه در خیابان طالقانی گودبرداری شد اما کار رها شد و خانه‌های اطراف زمین آسیب زیادی دیدند.

به گزارش”روراستی” توسط اهالی یکی از کوچه های بلوار طالقانی مطلع شدیم حدود ۹ سال پیش شخصی که در خارج از کشور هم زندگی می کند اقدام به گودبرداری برای ساخت منزلی می کند اما کار را رها کرده و در اثر گذشت زمان و با توجه به وضعیت گودبرداری که صورت گرفته آسیب زیادی به خانه های اطراف آن وارد شده است.

یکی از ساکنان منطقه که خانه وی هم مورد صدمه واقع شده به خبرنگار ما گفت:  ۹ سال پیش در این منطقه شروع به خاک برداری کردند و میلگرد گذاشتند و کار رها شد بعد از یک سال به شهرداری خبر دادم و شهرداری قول پیگیری داد و بعد از شکایت و اقدامات در این زمینه و برگزاری جلسه در شهرداری صاحب زمین را احضار کردند که مقید شد حصارکشی کند و در این رابطه به او سه ماه مهلت دادند.

وی ادامه داد: سال ۹۱ با توجه به اینکه صاحب زمین اقدامی انجام نداد مجدد نامه به شهرداری منطقه ۲ نوشتم و با پورمحمدی شهردار سابق چندبار جلسه رفتم و پس از پیگیری های مدام من به سال ۹۵ رسیدیم و آقای ملکی شهردار منطقه ۲ قول ۱۰۰ درصد داد ولی بازهم کاری انجام نشد تا سال ۹۶ آقای ملکی گفت ما مجوز از دادگستری برای پرکردن زمین گرفتیم تا زمین را پر کنیم.

این ساکن خیابان طالقانی ادامه داد: اما با تخلیه دو کامیون نخاله ساختمانی در این زمین به خیال خودشان کار را تمام کردند اما باز هم پیگیری کردم و هنوز زمین به همین حالت باقی مانده و کاری از پیش برده نشده و تا امروز هیچ کاری انجام نشده و خطرات به قوه خود باقیست و فعلا محل به زباله‌دانی تبدیل شده و علاوه بر اینکه مشکل برطرف نشد بدتر هم شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی شهرداری بنری مبنی بر اینکه “چنانچه اقدام به انجام عملیات و ساخت و ساز صورت نگیرد زمین پر می شود” هم نصب شد که بنر هم چند روز بعد جمع شد و در حال حاضر به چندین منزل در اطراف این زمین آسیب رسیده است.

این شهروند افزود: مالک زمین فردی است که خارج از ایران زندگی می‌کند پروانه ۶ طبقه در هزار متر زمین با تراکم ۱۰۰ درصد در کوچه بن بست ۶ متری دارد و جای تعجب است بر چه اساس این مجوز صادر شده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گودبرداری، رها
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :