صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره تولید در صنایع مس ایجاد می‌شوند

  • شناسه خبر: 39432
صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره تولید در صنایع مس ایجاد می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره تولید را با توجه به اثرگذاری آنها در معادن کوچک دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره تولید را با توجه به اثرگذاری آنها در معادن کوچک دنبال می‌کنیم.

به گزارش“روراستی” محمدرضا بنی‌اسدی عصر امروز در جلسه ارائه گزارش سال ۹۶ و چشم‌‌انداز سال ۹۷ که با حضور مرادعلیزاده مشاور وزیر صنعت، جمعی از مدیران مس و مسؤولان رفسنجان، شهربابک و پاریز در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌هایی که در مجموعه مس تدوین شده را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در چارچوب سیاست‌های نظام برای رسیدن به برنامه ششم توسعه و نگاهی به افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ بتوانیم قدم‌های موثری برداریم.

وی افزود: به غیر از برنامه‌های تولید چند برنامه در راس امور در شرکت قرار دادیم که حاصل از تجربیات مدیران جمع به ویژه مرادعلیزاده بوده است.

بنی‌اسدی ادامه داد: نخستین محوری که در حال دنبال‌کردن هستیم، هلدینگ‌ شدن مجتمع مس است که دو مجتمع به صورت شرکت اداره شوند که با اختیاراتی به این شرکت‌ها در حوزه استان کرمان و آذربایجان داده می‌شود، بتوانند چابک‌تر به مسیر خود ادامه دهند چراکه هرچه شرکت بزرگتر می‌شود سنگینی بیشتری متحمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مشاور وزیر صنعت خواستار سرکشی ماهانه به شرکت هستیم تا بهتر بتوانیم کار کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بحث ساماندهی صندوق و شرکت‌های زیرپوشش صندوق این است که ماموریت صندوق سهامداری باشد و این موضوع مهم  پیگیری می‌شود.

بنی‌اسدی اضافه کرد: امیدواریم در صندوق بازنشستگان، مس پرشتاب و در اولویت کار انجام شود که امنیت خاطری برای بازنشسته‌ها که قشر آسیب‌پذیر این مجموعه هستند، ایجاد شود به علاوه اینکه خدمات پزشکی به بهترین نحو انجام شود که این امر هم در راس امور کار قرار گرفته است.

بنی‌اسدی ابراز داشت: بحث اکتشاف راهبرد شرکت است و محور تولید و  توسعه را به شدت دنبال می‌کنیم، نیروی انسانی و کرامت نیروی انسانی برای ما اهمیت دارد همچنین صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره تولید را دنبال خواهیم کرد که در معادن کوچک می‌توانداثرگذار باشد.

وی توضیح داد: در این رابطه کارگروهی تشکیل دادیم که سابقه قبلی آن که بایگانی شده را احیا کند و کمک کنیم معادن کوچک را فعال و از آنها کنسانتره خریداری کنیم.

بنی‌اسدی عنوان کرد: برآورد کردیم طی دو سال آینده ۱۰۰ هزار تن کنسانتره به سیستم اضافه و ظرفیت کارخانه را بیشتر کنیم و هزینه‌ها را کاهش دهیم، همچنین معادن کوچک می‌تواد بخش عمده‌ای از موضوع اشتغال را برطرف کند.

وی اظهار کرد: در بخش مسؤولیت اجتماعی می‌توانیم دغدغه‌ها را کم کنیم، باید فرهنگ مسؤولیت‌پذیری در شرکت در تمام رده‌ها جا بیفتد و مسؤولان تمام رده‌ها به کار، پرسنل و تولید جوابگو باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مس، شرکت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :