برپایی نمایشگاه تولیدات روستایی رفسنجان در ایام نوروز ۹۷

  • شناسه خبر: 39426
برپایی نمایشگاه تولیدات روستایی رفسنجان در ایام نوروز ۹۷

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: برای اولین‌بار در ایام تعطیلات نوروز نمایشگاه و فروشگاه تولیدات روستایی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان دایر می‌شود.

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: برای اولین‌بار در ایام تعطیلات نوروز نمایشگاه و فروشگاه تولیدات روستایی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان دایر می‌شود.

به گزارش”روراستی” مصطفی بخشی افزود: بخش مرکزی رفسنجان بزرگترین بخش استان کرمان است که ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی دارد و تقریبا در تمام روستاهای خود مناطق گردشگری دارد.

وی بیان داشت: بومکن‌های اودرج و منطقه گردشگری که در این منطقه ایجاد شده، درخت یک هزار و  ۵۰۰ ساله این روستا و مسجد تاریخی اودرج، روستای تاریخی داوران، بزرگترین خانه خشتی جهان در روستای قاسم‌آباد حاجی، منطقه خنامان و…مناطقی هستند که می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را با وجود آثار خود خیره کنند.

بخشدار مرکزی رفسنجان تصریح کرد: امسال برای اولین‌بار نمایشگاه تولیدات روستایی در هر روستایی که ظرفیت گردشگری دارند از جمله قاسم‌آباد، درّه‌در، داوران، اودرج، عبدالله‌آباد که ورودی شهر رفسنجان از سمت کرمان است همچنین در امامزادگان سید غریب و سیدجلال‌الدین‌اشرف نمایشگاه و فروشگاه تولیدات روستایی از ۲۹ اسفندماه دایر می‌شود.

وی بیان کرد: برای عصر روز طبیعت برنامه شادی برای همشهریان و مسافران نوروزی در قاسم‌آباد حاجی و همچنین اودرج یا درّه‌در در نظر داریم که اجرا کنیم طبق برنامه‌ریزی خبر قطعی مکان آن اعلام می‌شود.

بخشی ابراز داشت: امسال مانژهای سوارکاری در روستای قائمیه مجد در ایام تعطیلات نوروز ایجاد شده که با همکاری خانواده مجد علاقه‌مندان به سوارکاری می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه‌های بوم‌گردی در قاسم‌آباد، اودرج و درّه‌در در حال آماده‌سازی است، عنوان کرد: در مجموع حدود ۶ خانه بومگردی در روستاهای بخش مرکزی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی خواهد بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نمایشگاه، تولیدات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :