عده ای می خواهند از درون به نظام ضربه بزنند

  • شناسه خبر: 39392
عده ای می خواهند از درون به نظام ضربه بزنند

امام جمعه رفسنجان گفت: عده ای که مسؤولیت هم دارند می خواهند با ترویج ولنگاری از درون به نظام اسلامی و انقلاب ضربه بزنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: عده ای که مسؤولیت هم دارند می خواهند با ترویج ولنگاری از درون به نظام اسلامی و انقلاب ضربه بزنند.
به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امشب در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در محل سالن دفتر شورای نگهبان اظهار کرد: این مقطع از زمان شهدای مدافع حرم کار دفاع از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی را تکمیل کردند و با دفاع جانانه مدافعان حرم خطر آسیب جدی که متوجه نظام و انقلاب اسلامی بود، دفع کردند.
وی بیان داشت: کار مدافعان حرم با هیچ یک از قیام‌ها و نهضت‌ها قابل مقایسه نیست و به مصداق بسیاری از آیات کریمه که در رابطه با جهاد است، می‌ماند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیه ۱۸۶ سوریه مبارکه آل‌عمران تصریح کرد: ما در اموال و جان‌ها مورد آزمون قرار می‌گیریم.
وی با بیان اینکه مؤمن‌بودن، حزب‌اللهی بودن و انقلابی‌بودن هزینه دارد و نمی‌توانیم بگوییم انقلابی هستیم ولی هزینه آن را ندهیم، افزود: ما سردارانی از دفاع مقدس داریم که هنوز پیدا نشدند اما نام‌‌ آن‌ها بر تارک تاریخ ماندگار شده است.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: اگر بر بدن امام حسین(ع) بیش از ۹۵۰ زخم کاری خورده شد اما امروز کار آن امام به مقصد رسید در حالی‌که دشمنان می‌خواستند دین رسول خدا به طور کامل از بین برود.
وی ابراز داشت: ایادی استکبار در داخل هم کار دشمن را می‌کنند و حرف دشمن را می‌زنند و حرف مقام معظم رهبری است که بعضی از خواص کار دشمن را در کشور انجام می‌دهند کسانی که بی بندوباری را در جامعه رواج می‌دهند قلب خانواده شهدا را جریحه‌دار می‌کنند.
رمضانی‌پور ادامه داد: اما ما معتقدیم مدافعان و مجاهدان و خون شهدا اجازه نمی‌دهد این نظام و انقلاب خدشه‌دار شود چراکه این صاحب این نظام و انقلاب امام زمان(عج) است و آن را حفظ می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بساط ولنگاری و هرزگی در جامعه به وجود آمده و یک نمونه آن در برج میلاد تهران بود، اضافه کرد: فرد با کمال گستاخی می‌گوید این‌‌ها هشت‌ساله بودند در حالی‌که شرکت‌کنندگان دو یاچند تا هشت‌ سال داشتند این‌ها خودشان احمق هستند که مردم را احمق فرض می‌کنند.
امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در شهر ما هم در میدانی که به نام شهداست رقص پسر و دختر با آوردن خواننده که به اسم تلویزیون می‌گویند، برپا شد و آبرویی نگذاشتد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اگر دشمن از نظر فیزیکی نتوانست به انقلاب ضربه بزند و نظام ما را به سقوط بکشاند اما اینگونه افراد آمده‌اند از طریق افراد فرهنگی و کسانی که در شهرها مسؤولیت دارند به انقلاب ضربه بزنند که اگر هوشمندانه عمل نکنیم از درون ضربه می‌خوریم.
رمضانی‌پور عنوان کرد: برفرض که مردم هم ولنگاری را می‌خواهند که باید گفت غلط کردند که این چنین چیزها را می‌خواهند و باید نهی از منکر شوند.
وی تصریح کرد: امروز به خانواده شهدا اطمینان می‌دهیم اگر همه شمنان دست به دست هم دهند و بخواهند اسلام و انقلاب را نابود کنند هرگز نمی‌توانند چون اراده خدا بر این است که اسلام و نظام اسلامی بماند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ما هزینه‌های دفاع از اسلام را می‌پردازیم و جوابگو هم هستیم و کسی هم نمی‌تواند متعرض شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،ضربه،نظام،درون
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    باسلام چرا باید در فرمانداری معاون سیاسی خط به فرماندار بده واین فرماندار بدون اجازه این آقا آب هم نمیخورد مگه میشود این مدلی شهرستان به این بزرگی رو اداره کرد خواهش مندیم این مطلب را به گوش مسولین رده بالا انتقال دهید