خون شهدا مایه عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در جهان است

  • شناسه خبر: 39359
خون شهدا مایه عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در جهان است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: به برکت خون شهدا روز به روز بر عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در جهان افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: به برکت خون شهدا روز به روز بر عزتمندی جمهوری اسلامی ایران در جهان افزوده می‌شود.
به گزارش ” روراستی” علی سلطانی امشب در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در محل سالن دفتر شورای نگهبان اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در زمانی که تشییع می‌شدند و مراسم گرفته می‌شد زمانی بود که همه مردم ایران به این مراسمات عشق می‌ورزیدند و دور هم جمع بودند و دل‌ها یکی بود.
وی ادامه داد: مظلومیت شهدای مدافع حرم این است که اوایل باید گمنام می‌رفتند و اجازه تشییع نداشتیم و چندان تبلیغات نمی‌شد و کسی برای دفاع از حرم و ناموس اسلام می‌رفت باید محرمانه تشییع می‌شد.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه شهدایی که در جنگ سرداران بزرگی بودند در سوریه به شهادت رسیدند همچون شهید بادپا، افزود: زمانی که این افراد به شهادت می‌رسند می‌فهمیم آن‌ها چه کسانی بودند.
وی تصریح کرد: مدافعان حرم همه داشته‌های خود را راها کردند و رفتند، شهید جمالی در عملیات‌ها خبره عمل می‌کرد و اخلاق وی مثال‌زدنی بود.
سلطانی خاطرنشان کرد: شهید بافنده قبل از اعزام به سوریه گاهی به سپاه می‌آمد و آخرین باری که آمد به ما گفت «دعا کنید من برنگردم».
وی گفت: شهدای مدافع حرم دست خالی با ۸۶ کشور در غربت جنگیدند و امروز عزت جهان اسلام را مدیون این شهدا هستیم و این شهدا الگو شدند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه را به تعبیر مقام معظم رهبری علت دشمنی دشمنان با ما دانست و ابراز داشت: اگر شهدای مدافع حرم نرفته بودند داعش وارد کشور ما می‌شد.
وی اضافه کرد: دشمنان با بهانه‌های زیاد بنا بر این بستند که جمهوری اسلامی را براندازند اما نتوانستند و به برکت خون شهدا روز به روز عزتمندی جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهدای،مدافع،حرم،تجلیل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :