شغال‌ های پاریسی و آزمون تازه دیپلماسی

  • شناسه خبر: 39293
شغال‌ های پاریسی و آزمون تازه دیپلماسی

شغال‌ های پاریسی و آزمون تازه دیپلماسی / سنگی به زوزه‌ی برادر سگ زرد در تهران 🖊 وحید جلیلی 🔹 فرانسه در حالی از برنامه موشکی ایران اظهار نگرانی می‌کند که خود یکی از اصلی ترین بنیان‌گذاران آن بوده است. ایران زمانی برنامه موشکی خود را آغاز کرد که فرانسه و شرکای غربی‌اش حمایت از […]

شغال‌ های پاریسی و آزمون تازه دیپلماسی / سنگی به زوزه‌ی برادر سگ زرد در تهران

🖊 وحید جلیلی

🔹 فرانسه در حالی از برنامه موشکی ایران اظهار نگرانی می‌کند که خود یکی از اصلی ترین بنیان‌گذاران آن بوده است.
ایران زمانی برنامه موشکی خود را آغاز کرد که فرانسه و شرکای غربی‌اش حمایت از صدام را به اوج رساندند و شاید اگر فرانسه و چند کشور غربی دیگر نبودند؛ هیچ‌گاه برنامه موشکی ایران شکل نمی‌گرفت.
🔹 اگزوسه، سوپراتاندارد و میراژ، پیشرفته ترین سلاح‌های فرانسوی، سخاوتمندانه در اختیار دوستِ آن زمان غرب قرار گرفت. و این، فقط نمونه کوچکی از حمایت‌های فرانسه از صدام بود.
🔹 در سخت‌ترین روزهای جنگ، پاریس؛ پناهگاه و تریبون تروریست‌هایی بود که؛ رئیس جمهور، نخست وزیر، چندین وزیر، ده‌ها نماینده پارلمان، رؤسای دستگاه قضایی، صدها چهره ی دینی و دانشگاهی و ۱۷۰۰۰ نفر از مردم کوچه و بازار را در ایران ترور کردند.
هر تروریستی می دانست که کمترین جایزه ی عملیات تروریستی علیه ایران؛ ویزای فرانسه است.
🔹حالا آقای “مکر”ون که حروف اول اسمش در فارسی، معادل حیله و توطئه است؛ وزیر خارجه اش را به ایران فرستاده تا از برنامه موشکی ایران اظهار نگرانی کند!
آیا “مکر”ون نگران آن است که کارآمدی سلاح‌های فرانسوی و غربی، در تکه‌تکه کردن پیکر کودکان ایرانی زیر سوال برود؟! بمباران مدارس در جنگ شهرها هنوز از یاد ایرانی‌ها نرفته است.
آیا “مکر”ون نگران آن است که ایرانی ها امکان دفاع از شهروندان خود در برابر بمباران شیمیایی از سوی رفقای نزدیک اروپا را داشته باشند؟
آیا”مکر”ون نگران آن است که اگر رفقای عزیزش بخواهند دوباره زنان و کودکان سردشت را با بمب های شیمیایی هدف قرار بدهند ایران قدرت دفاع از شهروندان و مقابله با حملات شیمیایی را داشته باشد؟
🔹آیا نگران آن است که موشک‌های ایرانی، امثالِ پادگان اشرف و دیگر پایگاه های تروریسم پاریسی را هدف قرار بدهند؟
🔹 پذیرش نگرانی جنایتکاران تروریست پرور پاریسی به معنای فرستادن کارت دعوت برای سلاح‌های کشتار جمعی غرب است. غربی که حتی دفاع تمام قد س اسی و نظامی و اطلاعاتی از قتل عام شهروندان ایرانی با سلاح شیمیایی را هم در کارنامه خود دارد.
🔹 دیپلماسی کدخدا محور که اصلی‌ترین ادعایش لزوم تعامل با کدخدا و بی‌فایده بودن هر مذاکره‌ای بدون حضور آمریکا بود؛ در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای؛ ادعای محوری خود را پس گرفته و این روزها دم از مهار زیاده خواهی سگ زرد کاخ سفید با همکاری شغال‌های اروپایی می‌زند.
نابودی توان هسته‌ای ایران کمترین تاوانی بود که ملت برای اعتراف دیرهنگام دیپلمات‌های مدعی حرفه‌ای گری و پس گرفتن ادعای کدخدا محوری پرداخت کرد.
🔹 کاش روزی که دیپلماسی کدخدا محور از شغال‌های اروپایی هم ناامید می‌شود و بالاخره به ظرفیت ملت خود اعتماد و اتکا می‌کند، نزدیک باشد و در آن روز چیزی از سرمایه‌های دفاع ملی ایرانیان باقی مانده باشد.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :