توزیع ۲۰۰۰۰ نقشه گردشگری رفسنجان بین مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 39278
توزیع ۲۰۰۰۰ نقشه گردشگری رفسنجان بین مسافران نوروزی

نماینده میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان رفسنجان گفت: ۲۰ هزار نقشه گردشگری شهرستان رفسنجان بین مسافران نوروزی که وارد این شهر می شوند، توزیع می شود.

نماینده میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان رفسنجان گفت: ۲۰ هزار نقشه گردشگری شهرستان رفسنجان که با حمایت مس سرچشمه رفسنجان تهیه شده است بین مسافران نوروزی که وارد این شهر می شوند، توزیع می شود.
به گزارش”روراستی“حسن حسینی ظهر امروز در کارگروه گردشگری شهرستان اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه هتل هیلان، خانه‌های بومگردی و افتتاح خانه حاج‌آقاعلی را داریم نوروزی متفاوت در شهرستان رفسنجان خواهیم داشت.
وی بیان داشت: تعداد ۲۰ هزار نقشه گردشگری که با حمایت مس سرچشمه رفسنجان تهیه شده است آماده توزیع به مسافران و گردشگران نورزی است و تمام تلاش خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به شهرستان انجام می‌دهیم.
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان رفسنجان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان تشکیل شده است، افزود: کمیته‌های این ستاد تشکیل و فعال شده و برخی آثار تاریخی در حال آماده‌سازی است و ۲ واحد بومگردی در ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: بار اصلی گردشگری بر دوش بخش خصوصی است اما چندان به آن پرداخته نشده است.
وی عنوان کرد: حدود ۱۳ آژانس گردشگری در شهرستان داریم و تعداد تورلیدرها نیز افزایش داشته است.
حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری پسته بعد از ایام نوروز در رفسنجان اظهار کرد: سال گذشته این جشنواره به حاشیه رفت اما سال ۹۷ جشنواره در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود از جمله اینکه روستاهای ییلاقی، باغات پسته کشکوئیه، تپه‌های ماسه بادی و…محل برگزاری این جشنواره خواهد بود.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نوروز،گردشگری،نقشه،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :