رفسنجان مقام نخست مسابقات ورزشی پتانک استان کرمان را از آن خود کرد+عکس

  • شناسه خبر: 39140
رفسنجان مقام نخست مسابقات ورزشی پتانک استان کرمان را از آن خود کرد+عکس

رئیس انجمن ورزش بولس و پتانک استان کرمان گفت: تیم رفسنجان در دومین دوره مسابقات تیمی سه نفره پتانک این استان، مقام نخست را به دست آورد.

رئیس انجمن ورزش بولس و پتانک استان کرمان گفت: تیم رفسنجان در دومین دوره مسابقات تیمی سه نفره پتانک این استان، مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش ” روراستی” حسین اسماعیلی نوروزی گفت : مسابقات ورزشی پتانک استان کرمان جمعه چهارم اسفند ماه جاری با شرکت بیش از ۱۱۰ ورزشکار زن و مرد از شهرستانهای مختلف از جمله کرمان، رفسنجان، سیرجان، انار، سرچشمه و غیره برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در ۲ بخش نوجوانان و بزرگسالان در محل خانه پتانک رفسنجان برگزار شد و برترین های پتانک استان به منظور اعزام به المپیاد ورزشی کشور انتخاب شدند.
اسماعیلی نوروزی بیان کرد: در بخش بزرگسالان حجت ذاکری، علی رضوی و حجت زین الدینی از رفسنجان مقام اول، جعفر بخشنده، مینا قاسمی و زهرا شیخ اکبری از رفسنجان مقام دوم، احمد اسماعیلی، محمود اسماعیلی و امیر اسماعیلی از رفسنجان و همچنین خدیجه پرتو، فاطمه شیرزاد و سیما بخشی از گل گهر سیرجان مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در بخش کودکان و نوجوانان نیز مقام اول و دوم را رفسنجان و مقام سوم مشترک را سیرجان و سرچشمه از آن خود کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع تیمی، تیم های پتانک رفسنجان اول، سیرجان دوم و مس سرچشمه مقام سوم را بدست آورد.
وی با بیان اینکه این مسابقات با داوری محمد حسینی انجام شد یادآور شد: مسابقات المپیاد کشوری کارگران در بخش بانوان در نیمه دوم اسفند ماه جاری در شهر کرمان و مسابقات آقایان هم در سال۹۷ برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پتانک تنها ورزشی است که تمام افراد در هر سن و جنسی می توانند به آن روی بیاورند گفت: حتی همه اعضای خانواده می توانند با آن لحظات مفرح و شادی را داشته باشند در این ورزش بازیکنان سعی می کنند توپ های فلزی که حدود ۷۰۰ گرم وزن دارد را به نزدیکترین فاصله ممکن به طرف یک توپ کوچکتر که بعنوان نقطه هدف پرتاب کنند.
رئیس انجمن ورزش بولس و پتانک استان کرمان از برگزارکنندگان این رقابت ها و حامیان مالی این ورزش، شرکت یاقوت کویر رفسنجان و سرپرستان تیم های ورزشی شرکت کننده و هیئت ورزش کارگری استان کرمان قدردانی کرد.
تاکنون در هیئت ورزشی پتانک استان کرمان به عنوان ورزشی نو حدود ۲۰۰ نفر عضو شده اند.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،مسابقات ،پتانگ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :