شهید بالاترین رتبه خیررسانی به بشریت را دارد

  • شناسه خبر: 39136
شهید بالاترین رتبه خیررسانی به بشریت را دارد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید با تقدیم جان خود بالاترین رتبه خیررسانی به بشریت را دارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید با تقدیم جان خود بالاترین رتبه خیررسانی به بشریت را دارد.
به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی بعد از ظهر امروز در یادواره دو شهید گمنام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان تدفین شدند در محل مسجد جامع این شهر اظهار داشت: معیار خیررسانی اشخاص درجه‌بندی دارد و مبدأ خیر، خیرمطلق ذات مقدس باریتعالی‌ست و انسان‌ها به نسبت اینکه از خیررساندن به بشریت و جامعه بهره داشته باشند به همان نسبت به مبدأ خیر نزدیک‌تر بوده و رتبه و درجه بالاتری دارند.
وی بیان داشت: گاهی انسان با فکر خود، گاهی با مال خود وگاهی با آبروی خود به جامعه و بشریت خیر می‌رسانند اما در این میان برترین رتبه خیررسانی از آن کسانی است که با تقدیم و بذل جان خود به جامعه خیر می‌رسانند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در رتبه‌بندی خیررسانی بالاترین رتبه از آن شهید است چون با تقدیم جان خود به بشریت خیر می‌رساند و این مراسم برای تکریم سومین روز تدفین دو شهیدی که میهمان مردم رفسنجان هستند برگزار شده و به عنوان مسؤول دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان از حضور همه شما تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: حضور در مراسم تشییع، تدفین و برگزاری یادواره شهدا کاری بسیار ارزشمند است و گرامی‌داشتن فرهنگ و فکر و راه شهدا اثرش کمتر از شهادت نیست.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهید،گمنام،دانشگاه،آزاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :