محصولات شرکت نانونخبگان فاتح اروند در آستانه صادرات

  • شناسه خبر: 39121
محصولات شرکت نانونخبگان فاتح اروند در آستانه صادرات

مدیرعامل شرکت نانونخبگان فاتح اروند دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: محصولات شرکت نانونخبگان فاتح اروند به بخش تجارت خارجی رسیده است.

مدیرعامل شرکت نانونخبگان فاتح اروند دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: محصولات شرکت نانونخبگان فاتح اروند به بخش تجارت خارجی رسیده است.به گزارش “روراستی” سجاد رشیدی در حاشیه پیش‌رویداد اولین استارت‌آپ ویکند پسته رفسنجان افزود: این شرکت سال ۹۶ به نام شهدای فاتح اروند تأسیس شد و یکی از محصولات آن نانوکارواش یا نانوواش بدون آب است که روی بدنه خودرو و شیشه استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه این محصول کارواش بدون نیاز به قطره‌ای آب است می‌تواند خودرو را با یک لیتر از محصول پنج بار شست و شو داد و از ویژگی‌هایی که روی شیشه‌ها و خودورها دارد خاصیت درخشندگی و آبگ‌ریزی و خاصیت جذب گرد و غبار کمتر است.
مدیرعامل شرکت نانونخبگان فاتح اروند ادامه داد: همچنین برای سطوح سرامیک و مبلمان، کاشی و..به شدت تمیزکننده فوق‌العاده‌ای است و و برای هود و اجاق‌گاز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظرف کمتر از پنج ثانیه سطوح را درخشان می‌کند.
رشیدی خاطرنشان کرد: با ترکیب تیمی متشکل ازچهار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه ولی‌عصر(عج) روزانه بیش از یک هزار لیتر از این محصول تولید می‌شود و در حال حاضر در بخش بازاریابی خارجی از جمله امارات و کویت در تلاش هستیم.
وی با اشاره به اینکه در پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) کارگاه و آزمایشگاه اصلی ماست، بیان کرد: علاقمندان برای خرید با دفتر مرکزی تماس بگیرند و در شهر رفسنجان کسی مایل به اخذ نمایندگی باشد استقبال می‌کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نانو نخبگان ،فاتح اروند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :