باید تولید، فروش و صادرات پسته از حالت سنتی خارج شود

  • شناسه خبر: 39115
باید تولید، فروش و صادرات پسته از حالت سنتی خارج شود

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: باید تولید، فروش و صادرات پسته از حالت سنتی خارج شود.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: باید تولید، فروش و صادرات پسته از حالت سنتی خارج شود.
به گزارش “روراستی“محمدعلی دهقان صبح امروز در حاشیه پیش‌رویداد اولین استارت‌آپ ویکند پسته رفسنجان در دانشگاه ولی‌عصر(عج) با حضور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: دانشگاه ولی‌عصر(عج) سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند و ۲۷۵ نفر هیأت‌علمی، ۱۸ نفر استاد تمام، ۳۸ نفر دانشیار و ۱۷۸ نفر استادیار ترکیب اعضای هیأت‌عملی دانشگاه هستند.
وی بیان داشت: در مدت گذشت ۲۵ سال تأسیس با دانشگاه‌های همزاد رقابت خوبی داشتیم و تمام پیشرفت دانشگاه مرهون خیرانی هستیم که در ساخت خوابگاه‌ها و دانشکده‌های مختلف همکاری کردند و امروز هم دانشکده ایران‌شناسی به همت دکتر گرامی افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان تصریح کرد: ایران در تمام بخش‌ها مشهور است و در زمینه‌هایی چون معماری، موسیقی، غذاها، اقوام و حیات‌وحش و…مباحث مفصلی است که در ایران جای کار دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.
وی ابراز داشت: در دانشکده ایران‌شناسی رشته ایران‌شناسی مقطع کارشناسی ارشد و رشته زبان‌های باستان دایر می‌شود که موافقت اصولی آن با وزارت علوم انجام شده و از امروز عملا فعالیت همکاران ما شروع می‌شود و بیشتر در بحث ارشد و تحصیلات تکمیلی در دانشکده کار می‌شود.
دهقان خاطرنشان کرد: دانشگاه سعی دارد محیط این دانشکده را گسترس دهد و موزه این دانشکده به فضای بسیار بزرگی نیاز دارد.
وی بیان کرد: باید تولید، فروش و صادرت پسته را از سنتی به مدرن‌شدن ببریم و اگر مقاومت کنیم مانند رودی است که ما را همراه خود می‌برد کسی موفق است که خود را به سرعت همراه تغییر سیستم بروز کند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،صادرات ،پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :