ملتی که آماده شهادت باشد دل به مستکبران نمی بندد

  • شناسه خبر: 39063
ملتی که آماده شهادت باشد دل به مستکبران نمی بندد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملتی که آماده شهادت باشد دل به رزق الهی می دهد و به مستکبران دل نمی بندد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملتی که آماده شهادت باشد دل به رزق الهی می دهد و به مستکبران دل نمی بندد.

به گزارش “روراستی“حجت الاسلام علیمرادی پیش از ظهر امروز در مراسم تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: دانشگاه چون محل دانش است متبرک است اما با وجود پیکر مطهر این دو شهید گمنام مبارکی مضاعف پیدا کرده است.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) اشرف و سیده زنان دو عالم است و جان خود را فدای اسلام و قرآن کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان بیان داشت: در ایام ماه بهمن هستیم ماه پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران که به رهبری امام راحل و پیروی از حضرت زهرا(س) و فرزندانش قیام کردند، این انقلاب را خدا به ملت ایران هدیه کرد و تا آخر این ملت حامی نظام اسلامی هستند.

علیمرادی حادثه غمبار سقوط هواپیمای یاسوج تهران را یادآور و این حادثه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده این جانباختگان و مردم ایران تسلیت گفت.

وی از تکریم شهدا توسط دانشجویان قدردانی کرد و نام این شهدای گمنام را در آسمان ها بلند دانست و افزود: دانشگاه آزاد افتخار دارد که مدفن این دو شهید عزیز باشد.

علیمرادی خاطرنشان کرد: هر ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد زنده است، عزت دارد و مردگی و افسردگی سراغ او نمی آید و ملتی که آماده شهادت باشد به رزق الهی دل بسته است و به مستکبران دل نمی بندد و ما این راه شهادت را ادامه می دهیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،علیمرادی،خبرگان،شهادت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :