حداکثر اشتغال در سرچشمه باید برای مردم رفسنجان باشد

  • شناسه خبر: 38889
حداکثر اشتغال در سرچشمه باید برای مردم رفسنجان باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: حداکثر اشتغال در مجتمع مس سرچشمه باید بردی مردم رفسنجان باشد که متاسفانه اینگونه نیست.

امام جمعه رفسنجان گفت: حداکثر اشتغال در مجتمع مس سرچشمه باید برای مردم رفسنجان باشد که متاسفانه اینگونه نیست.
به گزارش” روراستی“حجت الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۶ در محل میدان شهدا اظهار داشت: شما مردم انقلابی امروز این حماسه را خلق کردید و جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردید که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) تصریح کرد: وقتی خداوند اراده کند به بنده‌ای خیر و نیکی برساند و او را شایسته رحمت خود بداند اولا او را دین‌شناس می‌کند و به مقررات اسلام و احکام شریعت آگاه می‌کند ثانیا یقین و باور او را با الهام به دل، او را بهره‌مند می‌سازد.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این حضور شما ناشی از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی واعتقاد شما به ولایت‌فقیه است امامت و ولایت را جزء اعتقادات اصلی خود می‌دانید وانقلابی بودن شما مردم به همین حضورها مشخص می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: انقلابی‌ماندن خیلی مهم‌تر و اساسی‌تر است که در همه اعمال و رفتارها باید خود را نشان دهید هم در محل کار و خدمت به مردم و شنیدن صدای مردم و هم عمل کردن به خواسته‌های مردم و در صدد برطرف‌کردن همه مشکلات براآمدن است.
رمضانی‌پور بیان کرد: عمده مشکلات به وجود اآمده که صدای بعضی افراد را دراآورده مربوط به بعضی کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌هاست که باید سطح توانمندی و کاراآمدی خود را بالا ببریم قوای مجریه، مقننه و قضائیه حسب ‌الامر مقام معظم رهبری باید به مسائل اساسی مردم معیشت، اشتغال، ازدواج و مسکن توجه کنند.
وی ابراز داشت: اینکه صداهایی شنیده می‌شود مربوط به مسائل ذکرشده است اما امروز گرفتاری‌های مردم مانع از حضور مردم در صحنه نشد و مانع نشد مردم شعارهای انقلابی را تکرار نکنند و دین خود را نسبت به انقلاب واسلام ادا نکنند اما مشکلات مردم در جای خود محفوظ است و باید به آن توجه شود.
رمضانی‌پور تأکید کرد: این افتتاحیه‌های اخیر نمی‌تواند مشکلی از مشکلات شهرستان را برطرف کند آسفالت خیابان‌ها، معابر و برخی کارهایی که با سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی انجام شده نمی‌تواند جوابگوی مشکلات مردم باشد بلکه باید دنبال کارهای مهم و اساسی که هزاران شغل را درپی داشته باشد، برویم.
وی عنوان کرد: در این ۱۰، ۱۵ سال گذشته آن‌چنان پروژه اساسی و مهم که کارآمدی لازم در شهرستان داشته باشد را شاهد نبودیم مس سرچشمه رفسنجان که متعلق به مردم و سرزمین ملت شهیدپرور رفسنجان است متاسفانه کمترین اشتغال را از رفسنجان دارد باوجود اینکه بیش از سه هزار و۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌هایی اخیرا افتتاح شد، اما اشتغالی شاهد نبودیم.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: بعضا می‌گویند امام جمعه، فرماندار و نماینده از حق ما دفاع نمی‌کنند اما ما هم خصوصی، هم عمومی و هم از تریبون‌ها مطالبه‌گر حق مردم هستیم و باید هم سهم مردم رفسنجان از اشتغال سرچشمه بیشترباشد.
وی اظهار کرد: اخیرا برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که در پروژه‌ها از رفسنجانی‌ها استفاده نکنند من از مدیرعامل شرکت مس در جمع مردم انقلابی رفسنجان به طور اکید می‌خواه اگر افرادی خودسرانه و خودخواهانه این جحرف را می‌زنند به آن ها هشدار دهید نباید حالت بدبینی در مردم رفسنجان ایجاد شود.
رمضانی‌پور با بیان اینکه مس سرچشمه با همه آلایندگی‌های بسیار زیادی که در زمین ، هوا و آب به همراه داشته و دارد نباید فقط به تحمل این آلایندگی‌ها بسنده شود بلکه اشتغال حداکثری باید متعلق به مردم این شهرستان باشد.
وی تأکید کرد: اگر همکاری همه مسؤولان رفسنجان را می‌خواهید باید حداکثرشغل متلق به مردم ما باشد و گرنه ناآرامی در پی خواهید دید و اگر ناآرامی دیدید گله‌مندی نباید داشته باشید.
وی در پایان با قدردانی از مردم که به وظیفه سیاسی و الهی خود عمل کردند، اظهار کرد: همه شما از هر گرایش سیاسی که هستید بدانید همدلی و همراهی بین مسؤولان شهرستان وجود دارد و هیچ اختلافی در خدمت‌رسانی به مردم بین مسؤولان وجود ندارد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،اشتغال،مس،حداکثر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :