دشمنان از فریاد الله‌اکبر ما وحشت دارند

  • شناسه خبر: 38794
دشمنان از فریاد الله‌اکبر ما وحشت دارند

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز دشمنان ما همچون سرمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی از الله‌اکبرهای ما وحشت دارند و باید این شعار را با تمام توان و ایمان خود حفظ کنیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز دشمنان ما همچون سرمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی از الله‌اکبرهای ما وحشت دارند و باید این شعار را با تمام توان و ایمان خود حفظ کنیم.
به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه فاطمیه و انقلاب اظهار داشت: عجین‌کردن این نمایشگاه و صحنه‌هایی از نحوه به شهادت رساندن امام علی(ع)، عاشورا، خرابه‌های شام و صحنه‌های از دوران دفاع مقدس که رزمندگان ما در آن سختی‌ها مقابل دشمنان بودند، کاری ارزشمند است.
وی بیان داشت: روزهای نخست جنگ حتی سیم‌خاردار هم باید وارد می‌کردیم و سلاح‌های کمی داشتیم و بعد از یک سال از جنگ کلاشینکف به دست ما رسید و با سختی‌های زیادی باید تأمین می‌شد اما سلاح ایمان بالاترین سلاح رزمندگان ما بود که کارآیی داشته و کارساز بوده و هست.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه امشب راس ساعت ۹ در همه شهر طنین الله‌اکبر افکنده می‌شود، افزود: هر جا که هستید ساعت ۹ را فراموش نکنید چون این الله‌اکبر به الله‌اکبرهای قبل از انقلاب گره خورده است و شکستن حکومت نظامی بختیار به فرمان امام خمینی(ره) با الله‌اکبر بود و جنگ و تمام عملیات‌های جنگ با الله‌اکبر رقم خورد.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان ما همچون سرمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی از الله‌اکبرهای ما وحشت دارند و باید این شعار را با تمام توان و ایمان خود حفظ کنیم.
رمضانی‌پور ابراز داشت: فردا ساعت ۹ از میدان علی‌بن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهدا حضوری پرشکوه رقم خواهیم زد و راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم و طنین الله‌اکبر را سر خواهیم داد زیرا فردا روز اقتداربخشی است و تمام این اقتدار نظام به حضور مردان و زنان این مملکت بوده است.
وی متذکر شد: امیدواریم دانش‌‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی و ارزشی حضور داشته باشند واین نمایشگاه در ایام عید نوروز هم دایر باشد و در بروشورهای تبلیغاتی شهر هم تبلیغ آن باشد تا مسافران نوروزی بیایند و از آن بازدید کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،الله اکبر،طنین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :