حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصلی‌ترین پشتوانه نظام است

  • شناسه خبر: 38792
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصلی‌ترین پشتوانه نظام است

امام جمعه رفسنجان گفت: حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن اصلی‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب است.

امام جمعه رفسنجان گفت: حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن اصلی‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب است.
به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر رفسنجان با تأکید بر رعایت اخلاق و اصلاح ذات‌البین اظهار داشت: از همه شما مردم که در تمام صحنه‌های انقلاب پای نظام و ارزش‌ها ایستاده‌اید، قدردانی می‌کنم.
وی بیان داشت: جامعه ایثارگری این شهرستان داشته‌های با عظمتی است و باید برای انقلابی‌ماندن در این شهرستان تلاش کنیم و برای تحقق و انضباط اجتماعی باید فعال باشیم.
امام جمعه رفسنجان با اشاره بعضی از حریم‌شکنی‌هایی که می‌شود، افزود: چه‌طور برخی مسؤولان ما در تهران وقتی کار را آسان می‌گیرند و بی‌تفاوت و بی‌قید و بندی به خرج می‌دهند دختری روسری خود را در می‌آورد و سر چوبی می‌گذارد و می‌چرخاند این ضعف مسؤولان ما را می‌رساند.
وی ادامه داد: اولا ما را در گناه خود را شریک نکنید گناه آشکار دامن همه را می‌گیرد و همه مسؤولند و نباید بگذارند این حریم‌شکنی ادامه پیدا کند.
خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: اینکه چند دختر بخواهند دوچرخه‌سواری کنند شورای شهر مکانی برای دوچرخه‌سواری بانوان که انگیزه ورزش دارند در نظر بگیرند اما اگر غیر از هدف ورزش غرضی داشته باشند شورای تأمین باید برخورد کند.
وی بیان کرد: در راس این گروه دوچرخه‌سوار خانمی در تهران است که می‌خواهد علیه کسانی که دغدغه‌مند هستند کار در این شهر صورت بگیرد من حرفم را می‌زنم اما یک روزی همه باید جواب دهیم و اینقدر می‌گویم تا این معضل برطرف شود همچنین اسب‌دوانی خانم‌ها در جمع مردان چه وجه شرعی دارد چه توجیهی دارد یک زن پایش را روی اسبی بگرداند و مردان او را تماشا کنند.
رمضانی‌پور ابراز داشت: چرا در شهر اباهه‌گری می‌کنید مرز این زنان و حد و مرز این‌ها چیست که چنین گستاخی در شهر می‌کنند باید از خدا شرم کنید که فردای قیامت باید جوابگو باشید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعضا می‌خواهند کنسرت‌های موسیقی را مخفیانه برپا کنند نباید چنین کارهایی در شهر صورت گیرد هنجارشکنی در بعضی جاها هست یک نفر در کرمان زمانی که شهید لنگری‌زاده را آوردند می‌گوید ما به زنده‌ها بیشتر نیاز داریم تا شهید؛ تو اگر همسرت حقو‌ق‌های کلان نمی‌گرفت چنین گستاخ نمی‌بودی که به شهدا توهین کنی باید با حلقوم او مقابله کرد این‌ها این شهدا را نشاختند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه فرارسیدن ۲۲ بهمن و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی را تبریک گفت و بیان کرد: با رهبری‌های پیامبرگونه امام خامنه‌‌ای این نظام و انقلاب را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.
خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به برخی از سوءمدیریت‌ها در کشور افزود: اما در دنیا این ملت، ولایت و رهبری ما را بزرگ می شمارند که این نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم است.
وی ابراز داشت: حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن اصلی‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب است و روز یکشنبه ساعت ۹ صبح از میدان علی‌بن ابیطالب(ع) تا میدان شهدا همه بیایند و این روز را باشکوه برگزار کنیم.
رمضانی‌پور تأکید کرد: در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید مراقب باشیم فرزندان ما به بیراهه نروند.
وی به سالروز تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: این کمیته‌ها بعدا به عنوان نیروی انتظامی فعالیت خود را ادامه دادند.
امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی خطبه‌ها راه برون‌رفت از مشکلات کشور را شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و انقلابی‌ماندن و اتکا به سرمایه‌های داخلی دانست و اعتماد به نیروی جوان را برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری برشمرد.
وی عنوان کرد: دولت تنها یک وزیر جوان در کابینه خود راه داده که این کافی نیست و نیاز است بیشتر به جوانان اهمیت دهیم.
رمضانی‌پور اظهار کرد: قطع امید از بیگانگان راه دیگر برون‌رفت از مشکلات و توجه جدی به تولید علم و نوآوری علمی، مدیریت جهادی دیگر راه‌های خروج از مشکلات کشور هستند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،حضور،راهپیمایی،نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :