۱۵ پروژه عمرانی دربخش کشکوئیه رفسنجان بهره برداری شد+عکس

  • شناسه خبر: 38680
۱۵ پروژه عمرانی دربخش کشکوئیه رفسنجان بهره برداری شد+عکس

بخشدار کشکوئیه رفسنجان گفت: ۱۵ طرح عمرانی به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد ریال در بخش کشکوئیه این شهرستان افتتاح شد.

بخشدار کشکوئیه رفسنجان گفت: ۱۵ طرح عمرانی به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد ریال در بخش کشکوئیه این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش”روراستی” علی ملاشفیعی در حاشیه افتتاح طرحهای بخش کشکوییه اظهار داشت: روشنایی معابر خیابان ولیعصر (عج) روستای دئفه رضوی با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال به متراژ ۳۶۰متر از محل تأمین اعتبار دهیاری و اداره برق بهره برداری شد.
وی بیان داشت: آسفالت خیابان ولی عصر (عج) روستای دئفه رضوی با هزینه بالغ بر۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
بخشدار کشکوییه رفسنجان با اشاره به اینکه گلخانه خانگی روستای دئفه رضوی نیز پروژه دیگری بود که با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال با اعتبار بخش خصوصی افتتاح شد، ادامه داد: همچنین ساختمان اداره آب شهری کشکوئیه با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.
بخشدار کشکوئیه بیان کرد: خط انتقال آب شهری کشکوئیه و تجهیز چاه آب شرب نیز با هزینه بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: همچنین سه طرح شامل آسفالت خیابان ولیعصر(عج) ۲ کشکوئیه با هزینه بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال ، آسفالت انتهای خیابان امیر کبیر کشکوئیه با هزینه بالغ بر۸۰۰ میلیون ریال، آسفالت خیابان امام حسین(ع) ۹ کشکوئیه با هزینه بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری از محل اعتبارات شهرداری به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: روشنایی معابر بلوار امام رضا (ع)کشکوئیه با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری افتتاح شد.
ملاشفیعی بیان کرد: طرح آبیاری کم فشار زیر سطحی در روستای احمد آباد عباس خان کشکوئیه با هزینه بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی و جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه افتتاح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات خانگی در روستای علی آباد شهید به متراژ ۱۶متر مربع و هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی از دیگر برنامه های امروز به مناسبت دهه فجر بود، گفت: همچنین در این روز باند دوم جاده تقی آباد و حسین آباد کشکوئیه به لطف آباد انار با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
ملاشفیعی اظهار کرذ: جاده روستایی تقی آباد به جاده یزد و کرمان نیز با هزینه بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به طول ۶کیلومتر و همچنین اصلاح و بهسازی شبکه آب روستایی با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد ریال به طول ۴۰۰۰متر امروز به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: خانه بوم گردی منطقه راویز با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال به متراژ ۱۲۰متر افتتاح شد.
وی در پایان عنوان کرد: کل بخش کشکوئیه بیست و سه هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،پروژه های،کشکوئیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :