با حضور وزیر صنعت فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ رفسنجان بهره‌برداری شد+عکس

  • شناسه خبر: 38550
با حضور وزیر صنعت فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ رفسنجان بهره‌برداری شد+عکس

فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ” روراستی ” عصر شنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسؤولان استانی و محلی فاز دوم توسعه شرکت اروندچرخ در شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید.
شرکت تولیدی اروندچرخ در سال ۱۳۸۲ با تکیه بر تکنولوژی BBS آلمان فعالیت تولیدی خود را به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده این محصول در ایران آغاز کرد .
طرح توسعه شرکت تولیدی اروند چرخ در سال جاری با توسعه سالن‌های تولید به میزان۱۸ هزار مترمربع با تکنولوژی روز اروپا با تکیه بر علم و هنر ایرانی توانایی تولید ۱٫۵ میلیون رینگ اسپورت از سایز ۱۳ تا ۱۸ اینچ برای کلیه خوردوسازان داخل کشور را فراهم کرده است.
علاوه بر تامین خطوط ایران خودرو و سایپا به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان خوردروی کشور این شرکت به دلیل کیفیت بالای تکنولوژی و محصول در رده اولین قطعات داخلی سازی‌شده جهت شرکت‌های جوینت ونچر اروپایی مانند پژو- سیتروئن و رنو نیز قرار گرفته است.
سرمایه‌گذاری طرح توسعه این شرکت بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال علاوه بر ۱۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در طرح اولیه، موجبات اشتغال ۵۰۰ نفر از جوانان بومی به صورت مستقیم را فراهم خواهد آورد و سالیانه از خروج ارز از کشور به میزان حداقل ۶۰ میلیون دلار جلوگیری کرده و علاوه بر آن ایران را برای اولین‌بار به عنوان صادرکننده این محصول به بازارهای جهانی و به خصوص اروپا معرفی خواهد کرد.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،افتتاح،توسعه،اروند چرخ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کارگر

    جایی شنیدم که اروند چرخ حقوق کارگرانش رو نمیده و معوقه دارند و گفتند هرکسی نمیخواد بماند سرکار می تواند برود... موارد قبلی تعدیل و اخراج کارگران که بماند... کاش یکی مشکلات کارگران را به گوش وزرا میرساند...

    کارگر

    رینگ چینی ...