بی‌کفایتی در مدیریت کشور مردم را ناراضی کرده است

  • شناسه خبر: 38548
بی‌کفایتی در مدیریت کشور مردم را ناراضی کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا باید این‌قدر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی در مدیریت کشور حاکم باشد و مردم ناراضی باشند.

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا باید این‌قدر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی در مدیریت کشور حاکم باشد و مردم ناراضی باشند.
به گزارش”روراستی”حجت‌الاسلام رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه بیان داشت: کشور ما کشور غنی و پرظرفیتی است و تنها مدیریت می‌خواهد وباید مدیریت کارآمد وجود داشته باشد تا این ذخایر و ثروت‌های نهفته درون کشور آشکار شود با بخلی که به وجود آمده و می‌آید که انحصار کنند کارها را برای خود و اطرافیان‌شان این کشور نمی‌تواند نجات پیدا کند و این درآمدهایی که امروز از مالیات و صادرات نفت و..حاصل می‌شود تنها خرج هزنیه‌های جاری کشور می‌شود و چیزی عاید عمران و آبادانی کشور نمی‌شود و فرهیختگان و فرزندان تحصیل‌کرده ما بی‌نصیب می‌مانند.
رمضانی‌پور ادامه داد: این آمارهای اشتغال که داده می‌شود به منزله خواب و خیال و سراب است و نان سفره مردم نمی‌شود و اینکه بحث سفرها می‌شود ولی مردم نتوانند گله‌مندی خود را بیان کنند چه فایده دارد.
وی تصریح کرد: مردم در رابطه با کارهایی که روی آن نظارت نیست گله‌مندند دولت آیا روی پول‌هایی که از حساب‌های مردم برداشته می‌شود، نظارتی دارد.
رمضانی‌پور بیان کرد: یا پول‌هایی که بعد از ۲۴ ساعت به حساب مردم می‌رود آیا از بانک مرکزی پرسید چرا چنین غلطی می‌کنید و به چه حقی پول مردم را نگه می‌دارید همچنین کالاها را گران می‌کنند و نظارتی نمی‌شود.
وی ابراز داشت: آیا دولت نظارتی برای این خودرهای بی‌کیفیت و ناایمن می‌کنددر حالی که اصلا حرف کسانی که در این راستا متخصص هستند را پذیرا نیستید و حتی حرف محیط‌زیست و پلیس را قبول ندارند.
وی اذعان کرد: چرا باید اینقد بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی در مدیریت کشور حاکم باشد ومردم را ناراضی کنید.
خطیب جمعه رفسنجان به بحث یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: اگر برخی افراد فقیر و ضعیف جامعه یارانه‌ا‌ش قطع شده کسی جوابگو نیست قبوض حامل‌های انرژی را ردیف می‌کنید ومبالغی درج می‌کنید که از خود مصرف بالاتر می‌شود بیایید یارانه را به طور کامل قطع کنید مردم را به قبل از سال ۹۰ برگردانید مردم داشتند زندگی می‌کردند در این چهار، پنج سال والله مردم وضع زندگی‌شان بدتر شده است.
وی اظها کرد: اینکه اگر خلافی از سوی مسؤولی صورت گیرد و کسی برخیزد می‌گویند شما اغتشاش‌گر هستید شمای مسؤول اغتشاش‌گر هستید نه مردم که ولی‌نعمت‌های شما هستند.
امام جمعه رفسنجان گفت: حقوقی که دریافت می‌کنید برای خدمت به مردم است و نباید مردم را سرگردان کنید باید مواظب باشید و مطالبات مردم را بشنوید.
رمضانی‌پور با اشاره به ورود امام عظیم‌الشان و راحل به میهن توضیح داد: روزهای پرالتهاب و سختی سال ۵۷ بود که تا ۲۲ بهمن التهاب تمام شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی از دستاوردهای انقلاب به فناوری‌های هسته‌ای در سال‌های قبل اشاره کرد و تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامی برای پیشرفت علوم هسته‌ای صورت نگرفت و همه تعطیل شد و حتی از دانشمندان ارزشند هسته‌ای که هرکدام از آن‌ها یک امت و ملت بودند، خبری نیست.
رمضانی‌پور بیان داشت: پیشرفت علوم از جمله علوم تسلیحاتی از دستاوردهای عظیم انقلاب است که دشمن از آن ترسیده است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تدبیر امام(ره) مبنی بر تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادآور شد.
وی به مسائل منطقه و جنایات در یمن اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان‌های حقوق‌بشر چه پاسخی برای وضعیت یمن مظلوم دارند بیش از ۵ هزار کودک در یک هزار روز گذشته کشته، مجروح و معلول شدند و جنایات آل‌سعود این همه ظلم را در این کشور و در منطقه به وجود آورده است.
امام جمعه رفسنجان مساجد را سنگر و خاکریز اصلی انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ضرورت دارد به مساجد اهتمام بورزیم و نوجوانان و جوانان به مساجد روی بیاورند و به جماعت بپردازند.
وی به بیانات مام خامنه‌ای در مورد آمریکا و انتقال داعش به افغانستان اشاره و اظهار داشت: این کار نشانه آن است که آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با تروریسم می خواهند در منطقه و افغانستان حضور داشته باشند و حضور خود را توجیه کنند در حالی که عامل جنایات در افغانستان آمریکای جنایتکار است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نماز جمعه،بی کفایتی،مدیریت کشور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    من موندم چرا امام جمعه های محترم در هشت سال ریسجمهور محبوبشون اینا رو نمیگفتن . این حرف ایشون اصل نظام رو زیر سوال میبره عاقلانه با حرف زد نه احساس