موفقیت فرزندان شاهد مایه افتخار جامعه است

  • شناسه خبر: 38362
موفقیت فرزندان شاهد مایه افتخار جامعه است

امام جمعه رفسنجان گفت: موفقیت فرزندان شاهد و ایثارگر مایه افتخار و سربلندی جامعه است.

امام جمعه رفسنجان گفت: موفقیت فرزندان شاهد و ایثارگر مایه افتخار و سربلندی جامعه است.
به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های شاهد در سالن شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش اظهار داشت: خوشحالیم که فرزندان این جامعه به ویژه فرزندان شاهد موجب سربلندی وافتخارآفرینی در جامعه می‌شوند.
وی بیان داشت: در خور ستایش است که ۱۹ نفر از فرزندان ایثارگر داریم که در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارند، توفیق بیشتر اعطایی است تا اکتسابی و انسان باید از جانب خداوند توفیق درخواست کند.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: انسان باید معنویت و عبادت بیشتری نسبت به ذات خداوند داشته باشد چراکه اینها به توفیق کمک می‌کند و انسان‌های موفق به ویژه در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها بدون ارتباط با خدا توفیقی برایشان حاصل نشده و اگر هم در زمینه‌ای توفیقی به وسیله تلاش آمده اما جای دیگر عدم توفیق دارند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود خانواده ایثارگران توفیق همه‌جانبه و فراگیر از خدا بخواهند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه جامعه به افراد متخصص باتقوا نیاز دارد، افزود: دانش‌آموز و دانشجو وقتی برای هدردادن ندارند بنابراین فضای مجازی نباید در زندگی آنها باشد.
وی ابراز داشت: این فضای مجازی که ساعت‌ها بخواهند برای آن وقت صرف کنند برای آدم‌های بیکار است، بسیاری افراد هستند که دنبال آدم‌های موفق در دانشگاه‌ها هستند و آنها را گزینش می‌کنند.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب ارزشش از فضای مجازی بالاتر است، در فضای مجازی انسان نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه با شنیدن برخی ناهنجاری‌ها ناراحت هم می‌شود.
وی بیان کرد: نباید جوان خوب سربار جامعه باشد بلکه باید تلاش کند و به دنبال کسب روزی حلال باشد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،فرزندان،شاهد،ایثارگر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :